/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg kan ikke logge ud
Fra : nosunshine5
Vist : 543 gange
10 point
Dato : 14-04-10 22:11

Jeg havde problemer med at åbne siden for et par dage siden.
Det går så fino nu.
Men nu kan jeg ikke logge af. Skal jeg virkelig slette al historik for at få den cookie til at makke ret? Hvilket er et problem når jeg har andre ting som køre ved hjælp af det.
Eller er det en smutter her?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-04-10 22:16

Sikkert bare en fejl hos kandu som når blevet rettet snart.
Men du kan jo nøjes med at slette cookies fra kandu.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 14-04-10 22:23

Citat
Sikkert bare en fejl hos kandu som når blevet rettet snart.

Hvis du prøver at skrive kandu.dk i adressefeltet UDEN www. så kan du ...det kunne jeg.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 14-04-10 22:32

Tak for svaret piaskov.
Det virker helt fino, takker. Endnu et af livets store spørgsmål er besvaret. lol
Jeg var ved at få irretations-grå-hår i hovedbunden. For når man først har sat sig for der skal logges ud. Så skal der dælme dulme logges ud.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-10 22:33

Citat
Jeg var ved at få irretations-grå-hår i hovedbunden.

IHHH hvor jeg kender det.