/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Leje festlokale(r)
Fra : crellee
Vist : 479 gange
37 point
Dato : 14-04-10 16:51

Hey, skal holde 18års med en ven snart. Vi skal bruge noget stort vi kan holde det i da der kommer omkring 200 mennesker.
Vi skal ikke bruge mad, bar mm. alt det sørger vi selv for.
Det skal foregå i københavn, så det vi leder efter er vel en stor sal evt? Men har søgt en del og har ikke helt kunne finde noget.
Nogen af jer der kender noget, eller ved hvad man skal gøre? :)

- Christian

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 17:08

Pu ha den er ikke nem

For at have bare en lille mulighed for at kunne leje til en ungdomsfest, så skal det være en voksen der lejer lokalet, og tager ansvaret for det lejede. Og ikke nok med det, den voksne skal blive der under hele festen, ellers er det helt umuligt at finde et lokale til sådan en fest

Så prøv din søgning igen, og få en voksen til at ringe op.... snart sagt alle steder, er ungdomsfester forbudt, der bliver ødelagt alt for meget

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 17:49

Prøv hos de lokale GANG-BANGERE.

De har masser af plads, eller skal de nok rydde det for jer.
Både før/ under og efter

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 17:55

Spørg hos Kommunen eller idræts klubber/ foreninger.
Personligt tror jeg ikke du kan leje noget så stort, PRIVAT.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 17:59

Disken... lokalet behøver som regel ikke være særlig stort, de fleste unge står gerne udenfor og larmer

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 18:03

TVIVLER sgu stadig på, at en PRIVAT person vil udleje til 200 mennesker.
At de så skal være udenfor, gør det ABSOLUT ikke nemmere at leje.
Men hvem vil dog også oplyse det??

Citat
lokalet behøver som regel ikke være særlig stort, de fleste unge står gerne udenfor og larmer

Og så PLEJER der at være ballade, på mindre en en ½ time.
HUSK VAGTER...ellers går det galt.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 18:06
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 18:09

Citat
Og så PLEJER der at være ballade, på mindre en en ½ time.

Det er jo desværre sådan det ofte er, måske ikke af dem der er med til feste, men så tilløberne

Det er meget brugt, at de inviterede kommer på en liste, og ved ankomsten, bliver krydset af på listen, og får sådan en strip på håndledet, så man kan se at de er inviteret, vagter kan så smide de unge ud, uden armbånd

Crellee... prøv at søg på spejderhytter, eller kender du ikke nogle der bor, hvor man kan leje et festlokale i forbindelse ejendommen??

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 19:54

Siger JO heller ikke andet...

Men, jo længere UDE i skoven/ Byen, ej ej / da da.
VAGTER.

Og hvordan er det egentligt kommet så LANGT, og hvem er det lige der laver den ballade.

X_ens der har fundet en ny M/K og er tosset over det _eller bare de lokale.

Smutter fra tråden, da jeg ikke kan give mere_her.

Men smid lige adressen, måske kigger jeg lige forbi.
§§§§§§§§§§

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-04-10 19:56

Ment som en PÆN ting...