/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det nu også rigtigt?
Fra : Tonganeseren
Vist : 1978 gange
50 point
Dato : 13-04-10 01:43

Bent Ballegaard kammer over om sin påstand om at have fældet Safari Holger.
Han skriver således: "Der skulle altså en Landsbytosse til at fælde Safarihøvdingen".

Nu er det nok en smule overdrevet at påstå, at Bent Ballegaard har fældet Holger Jensen. Men hvis der ikke skal mere til, så fprstår jeg godt, at Bent Ballegård misforstår så at sige alt, hvad han læser.
Var der ikke engang en mus, der siddende ovenpå en elefant henrykt skreg: Nøj, hvor vi gungrer.

For at bevise sin tvivlsomme påstand fortsætter Bent Ballegård henrykt: "Den 6. april 2010 rablede det dog helt for manden:
Han skrev på facebook citat: Jeg sidder lige nu med helt nye dugfriske beviser på at medlemmer af ledelsen ( i Danmarks Jægerforbund) endnu engang har indkøbt et jagtarrangement i udlandet for medlemmernes penge – jagtarrangøren fik ordre på at holde arrangementet dybt hemmeligt. Når jeg har de sidste detaljer i hus vil det blive offentliggjort på www.jensensafaris.com citat slut."
Indtil i dag er der ingen beviser fremlagt altså har den gode safarihøvding intet at have sin påstand i.

Nuvel, lad os nu se om Holger Jensen kan diske op med beviserne for sin påstand. Vi skriver trods alt kun den 13. april 2010, men for en mand som Ballegård, der skriver hurtigere end han tænker, er 7 dage nærmest en evighed. Jeg følger i hvert fald spændt udviklingen. Og mon ikke Holger kan levere varen? Det tror jeg.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-10 01:54

Øøh, hvad fik jægerne tiden til gå med da Kandu var lukket hele den foregående weekend ?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-04-10 06:48

Nu har Jensen ikke skrevet noget som helst om det på FB, men Knudsen kunne jo lige kopiere teksten fra FB så vi kunne se om det er sandt, jeg kan ikke finde det
MEN jeg kan se det selvsamme indslag Knudsen har lavet her på KANDU, er blevet slettet af DJ webmaster på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-04-10 10:43

Bendt Ballegård-Knudsen har været ude at rejse sidste week-end, såmænd til Odense for at få lidt sladder med hjem fra jagtudstillingen i kongrescentret, samt at mæske sig med de gratis smagsprøver fra de forskellige stande. Her kunne han ligeledes få at vide på DJ's stand, at alle hos DJ opfører sig eksemplarisk uden nogen form for korruption eller lign. og det stolede han blindt på - hvor naivt !
Jeg afventer også en snarlig forklaring fra Holger Jensen i Sydafrika - så får vi se hvordan evt. brådne oplysninger vil indvirke på beslutningstagerne hos DJ - jeg ser naturligvis bort fra bb1 som værende nogen hovedperson i det spil - han er simpelthen et o.

Øjenvidnet3

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-04-10 11:01

Nåh således. Bent Ballegaard har fået fat på en oldtussegammel pressemeddelelse fra Safari Jensen - fra tiden omkring den store vaskedag i Jægerforbundet, og nu forsøger Bent Ballegaard sig med det sædvanlige trick: Han planter en løgn - og håber på, at nogen hopper på limpinden.
Herre Gud da. Når det kommer til stykket, har Bent Ballegaard nok selv forfattet historien. Det har vi set så mange gange før.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-04-10 13:29

"Det er ganske uhørligt, at han på den måde skal have lov til, at svine andre mennesker til og skabe uro omkring Danmarks Jægerforbund. På et tidspunkt hvor det der er behov for er ro og stabilitet.
Personlig er jeg dog glad for, at han selv har kunnet levere bevist på, at han er uvederhæftig og ikke til at stole på..
Holger Kroghsgaard Jensen har udråbt sig selv, som alle Danske jægeres dårlige samvittighed, det kedelige er blot at han benytter sig af tyv stjålne manipulerede billeder og en tekst helt uden for virkeligheden.
Mange er blevet duperet og har troet på at det han skrev, var rigtigt, kun nogle få med lidt indsigt, har forstået baggrunden for, at jeg gentagende gange har advaret i mod denne mand og af den grund er blevet optaget i hans såkaldte forbryder album.

Bent Ballegaard.
Som han kalder for en landsbytosse, men hellere det end at være en utroværdig safarihøvding."

Dette skrev bb1 bl.a. på Facebook !!
------------------------------------------

Hvis DJ har rent mel i posen, hvad er der så at frygte ?? Er man bange for uro og ustabilitet ? Eller har bb1 konfereret med ledelsen for DJ - bakker den ham op ?? Hvorfor hører man ikke noget fra DJ om disse påstande ?
Om Holger Jensen er uvederhæftig og ikke til at stole på, ja så må én af samme støbning jo nødvendigvis vide det og dét kan man være muggen for er én af bb1's discpliner - løgn og latin !

Når nu DJ er så lukket, er det godt der er nogle, godt nok på en lidt utraditionel måde, der tager jægernes interesser alvorligt - de få billeder der er lavet lidt sjov med, herregud, skulle verden ikke have større problemer - det er ren luksus! BB1 bliv dog voksen, men det er nok desværre for sent !
Derfor er det også en virkelig perle, når bb1 påstår han har indsigt til at kunne forstå baggrunden for den ballade der har været og (måske) er i DJ. - Sandheden bag den tidligere skandale er jo klokkeklar: Formanden samt en del andre blev smidt ud p.g.a. svindel og humbuk med medlemmernes penge - det er helt indiskutabelt, ellers havde de ikke forladt skuden, vær sikker på det. Og det sådanne tilstande bb1 støtter !!!

Øjenvidnet4ß

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-04-10 15:55

Bent Ballegaard skrev i sin helt egen råd følgende:

"Hvad Provsten123456789 mener er jeg bedøvende lige glad med og om, han er så dum,at han ikke kan finde et oplæg på Facebook er da virkelig også hans egen sag."

Her er så beviset på, at Bent Ballegaard igen er blevet tørret i r . . . . af en eller anden kumpan - som har lige så lidt indsigt i DJ-forhold som Bent Ballegaard.

Der er jo tale om en gammel sag - men den gode Bent Ballegaard har igen rodet rundt i gamle arkiver - med samme komiske resultat.

VIGTIGT!

Og hvad angår det fine billede på Jensens side med Bent Ballegaard som Faden selv . . så er det altså undertegnede som brugte 2 timer på at manipulere med et af de billeder som selveste Bent Ballegaard har bragt på sin hjemmeside.
Jeg sendte det til en god ven fra DLS, som en spøg og med kildeangivelse, og hvordan Fanden det endte hos Holger Jensen - aner jeg ikke. Men smukt er det, og jeg giver hermed tilladelse til at bruge det lige så frit som lærken på den jyske hede. Husk blot at skrive (manipuleret og med Copyright: Tonganeseren.

Bent Ballegård:

Du burde være stolt af at befinde dig på "forbryderlisten" hos Safari Jensen. Det er jo prominente personer du er linket op med.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 13-04-10 16:06

Mon ikke Tonganeseren vil tilgive mig min brug af denne tråd i et svar til Bent Ballegaard-Knudsen, som desværre har blacklistet mig i hans egen tråd, blot fordi han ikke kan svare på simple spørgsmål. Ballegaard-Knudsen skrev:
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-04-10 15:32

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad Provsten123456789 mener er jeg bedøvende lige glad med og om, han er så dum,at han ikke kan finde et oplæg på Facebook er da virkelig også hans egen sag.
At han lige ledes heller ikke kan forstå, at safarihøvdingen har stampet så meget i hans indkørsel, af ariskab, så støvet der fra har gjort Sahara en meter høje er ligeledes Provstens eget problem og om D.L.S. eksistere eller ej - det kommer slet ikke sagen ved.
Så Provsten er altså lige så uvederhæftig og syg, som Safarihøvdingen i Africa, så hvorfor foreslår han ikke ham, som formand for D.L.S. syge mennesker opholder sig jo ofte det samme sted - lukket afdeling eller sygehus...
----------------------------

Ja, det var så svaret fra verdensmanden og løgneren bb3. Jeg har hørt, at bb1 beskæftiger sig med at hjælpe til med at gennemgå Dansk Retskrivningsordbog på nogle af de vagter han påstår at udføre - det sene tidspunkt af døgnet er jo så skyld i nogle "lus", som andre så møjsommeligt bliver nødt til at finde - det kan man da kalde beskæftigelsesterapi !
Gad egentlig vide, om bb1 er klar over hvor Sahara ligger - er det i nordafrika, sydafrika eller Danmark ? Det næste bliver vel så, at det er den globale opvarmning der er skyld i den ene meters forhøjelse Sahara har fået, uanset hvor i verden han nu mener ørkenen ligger !!Ligeledes kan man forstå på svaret, at bb1 er meget bedrøvet over ikke at have fået chancen for at begå sig på bestyrelsesplan i DLS, men det er han jo selv skyld i så vidt jeg har forstået - havde han nu ladet være med at agere uærligt, også i denne situation, ja så havde der måske været en plads til ham
Sammenligningen med Holger Jensen er skam en hædersbevisning, da den jo har vist et menneske der er i stand til at klare sig selv - det samme har jeg med egen jord og dermed jagt !

Med de bedste forårshilsner
Provsten5

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-04-10 16:21

Nu er det svært at se hvilket sted Knudsen henviser til på -FACABOOK som Knudsen så flot skriver, jeg var ved at være i tvivl om det var et helt nyt medie, som havde set dagens lys
Knudsen skriver ikke om det er på Holger Jensens egen profil eller status, han har givet udtryk for at DJ pamperne har været på gratis jagt, men nu viser det sig at det er en form for jagtgruppe på FB, hvor Holger Jensen har skrevet de berømte ord
Det bliver spændende og se hvad det har kostet DJ medlemmer at sende pamperne på jagt sidste gang de blev taget i kreativitet, troede Knudsen heller ikke på de spirende rygter, da det så kom på papir, nægtede Knudsen at indse fadæsen, der gik lang tid inden 10 øren faldt
Nu skriver Knudsen at DJ webmaster er på ferie, det kan da kun være et forlænget weekend ophold og ikke en rejse til Afrika for den 11. 04 blev Knudsens indlæg fjernet og idag den 13. 04 er der blevet fjernet et andet indlæg på Knudsens nye indlæg , ja meget forvirrende
Knudsen nu må vi have det på det rene, ligger sydafrika i nordafrika ELLER ligger vestafrika i østafrika, det kan også være at nord og sydpolen har byttet poler

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 50 point
Dato : 13-04-10 16:40

Hej Provst..

Du skrev;
Citat
Sammenligningen med Holger Jensen er skam en hædersbevisning, da den jo har vist et menneske der er i stand til at klare sig selv - det samme har jeg med egen jord og dermed jagt
Provst, du er et langt bedre menneske end Holger.
Jeg kan næsten læse imellem linjerne på dit indlæg, at Holger kender du kun af omtale - det være den positive, som f.eks fra Tonganeseren - og den negative, som f.eks. fra bb1.
Men jeg kan garantere dig for Provst, at Holger næppe er den Robin Hood han prøver at bilde folk ind han er - tværtimod må jeg sige.
Prøv engang at gå ind på de forskellige jagtdebatsider hvor Holger har floreret - han florerer ikke på siderne mere, fordi Holger er smidt ud igen. Her vil du opdage, at en af Holgers uheldige menneskelige force er, at miskreditere sine konkurrenter og de stakkels mennesker han endnu engang, af gud ved hvilken årsager, har set sig ond på. (undtaget er bb1)
At han gik i kødet på DJ's svindel og plat for medlemmernes penge, var ikke for at hjælpe det menige medlem af DJ - næeee, det var fordi han - altså Holger, og Kr. Raunkjær havde et gammelt opgør som skulle hævnes.
Derfor er jeg meget betænkelig over at alm. mennesker falder på røven i benovelse over Holgers vendettaer, i den tro, at han hjælper den ganske almindelige jæger.
Holger er i mine øjne, en hævngerrig, slibrig og nedrig person, som man ikke burde ofre så meget som een millimeter spalteplads på, hverken her eller der, eller for den sags skyld, her på Kandu.

Og som rosinen i pølseenden, tror bb1, at han rammer Holger ved at skrive sit indlæg.....men desværre, det rammer bb1 selv - endda som en boomerang med fuld speed på.....BOIIIING.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-04-10 17:13

Jeg er lidt faktisk mest nervøs over at tosser som jer har våbentilladelse!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 13-04-10 17:31

Hej Heidi-Ho.

Tak for de pæne ord. - Mit kendskab til Holger Jensen er kun fra diverse "jagt-sider" som du skriver og, indrømmet, det er pudsige ting man har læst om. Men mange af de spørgsmål og svar jeg har set fra diverse deltagere, synes jeg ikke at Holger Jensen opfører sig ekstremt dårligt, når man samtidig ser hvilke spørgsmål der er blevet stillet ham. Visse debattører lægger jo heller ikke fingrene imellem, så forskellen er for mig ikke så stor. Men en dygtig forretningsmand må du medgive han er ellers havde han ikke kunnet opbygge så stor en forretning og dét må man tage hatten af for. Alle mennesker der tjener penge, bliver ofte lagt for had og specielt selvstændige erhvervsdrivende. Men en ansat, som også tjener mange penge, og der findes endog ikke så få, er for mange mere acceptabelt. Misundelsen findes oftest overfor den selvstændige, det ved du jo nok også som selvstændig forfatter ?
Jeg synes det var godt for DJ og dens medlemmer, at han til sidst kunne afsløre alt det ulovlige, som desværre ikke fik så fatale følger for den daværende ledelse - med desværre mener jeg, at de skulle have været straffet og dømt til tilbagebetaling af det de havde forbrugt. Om Holger Jensen havde andre motiver end at hjælpe det "menige" medlem, ved jeg ikke, men svindlerne blev opdaget og det er for mig det vigtigste !
Du har ret m.h.t. bb1, men ham har jeg ikke spor tilovers for - ikke alene er han ubegavet men har desværre også de kedelige træk den slags personer udviser, nemlig en fuld portion frækhed som han tror virker - derfor prikker jeg lidt til ham. Jeg tror egentlig jeg taler på vegne af flere debattører i så henseende.
At bb1 rammer sig selv som en boomerang er soleklart, men det siger POIIIING

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-04-10 17:33

Citat
Jeg er lidt faktisk mest nervøs over at tosser som jer har våbentilladelse!!!
Skrev fjolset som har blacklistet 29 personer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-04-10 18:20

- ja, fjolset skriver også:
Citat
Svar aldrig på spørgsmål du ingen kompetance har ellers har dette forum ingen værdi..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 00:06

http://www.facebook.com/home.php#!/topic.php?uid=11390411485&topic=14172

Ballegaard anviser ovenstående link til Face Book.

Fint nok, men så skal man jo have en "konto" på terapisiden. Jeg "måes" ikke for min arbejdsgiver. Men måske kan en eller anden finde frem til citatet.

Hvis nu Ballegaard havde rent mel i posen - havde han omgående bragt Holger Jensens bandbulle i citat. Men det gør han ikke - og det tyder på "ugler i mosen".

I øvrigt har jeg ingen forbindelse til Holger Safari Jensen. Han er muligvis en bandit, men på den anden side så kan det næppe være tilfældet, når Bent Ballegaard ikke kan li´ ham.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 00:11

PS lige på !!!

Sig mig lige engang. Kan Ballegaard aflure en e-mailadresse, hvis og når man logger sig på????

Tsk, tsk.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-04-10 06:42

For det første vil jeg lige spørge Tonganeser om ikke han kan ophæve Knudsens blacklistning, så han kan svare på lige netop denne tråd
Tonganeser gå ind på Knudsens første link til Facebook, gå så op i toppen på siden og klik på "Alle os der går på jagt", når du så er derinde, klikker du på debat og så kan du komme ind og læse hvad Holger Jensen har skrevet og Knudsen
Men nu hedder Tonganesers spørgsmål "Er det nu også rigtigt" og i den forbindelse vil jeg da lige spørge Knudsen om hvornår han er blevet au pair girl eller boy er det ikke en lidt fremskreden alder at blive det i?, det er måske derfor Knudsen skriver så sent om aftenen? Nu vil Knudsen sikkert benægte det, men han er rent faktisk blevet venner på Facebook med Au Pair Denmark og deres formål er
NETWORKING FOR AU PAIR
Here you can meet other au pairs & share experiences being an aupair. If you have any questions, then post it on the wall or write message.
Jeg glæder mig til et uddybende svar

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 14:36

Wauw - så Ballegaard har oprettet et agentur for formidling af underbetalte unge skønheder fra Østen. Der er squ gang i den mand.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 14:41

Næh - Bent Ballegaard. Jeg skriver intetsetds, at du ikke har bragt et citat fra noget Holger Jensen skrev for nogle år siden. Men som bekendt har du meget, meget svært ved at læse - og det er der så ikke noget at gøre ved.

Men Ballegaard skrev altså følgende:
"Sandhedsvidnet og Tonganeseren er nu også gået helt i spegat. Tonganeseren hævder nu, at jeg slet ikke bar bragt et citat fra Negerhøvdingen - han kan altså ikke læse og han er ansat,som skriver karl godt jeg ikke skal betale hans løn....".

Hvor skrev jeg det - Bent Ballegaard????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 14:42

Hej Sandhedsvidnet.

Problemet er, at jeg har fået forbud mod at oprette en profil på Face Book. Kan du måske lægge Holgers meddelelse ind i denne tråd???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 15:27

--------------------------------------------------------------------------------
Wauw - så Ballegaard har oprettet et agentur for formidling af underbetalte unge skønheder fra Østen. Der er squ gang i den mand.

Ram tjatteram tjatteram dam dam. Måske holder "det lette kavaleri" sit indtog i Løsning og omegn?
Huiiiii, det har der manglet i mange hundrede år.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 15:29

Hvorfor må vi ikke bruge sådanne i DK.

http://www.egun.de/market/uploaded/2528519_4b0c020f6a05e.jpg

Foreløbigt sidste indlæg fra Bent Ballegaard.

Svar: Fordi det er forbudt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 15:30

Man må ikke nedlægge vagtler og agerhøns fra hochsitz.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-04-10 15:42

Tonganeser gør nu som jeg har skrevet, klik på Knudsens først link, i hans eget spørgsmål, så kommer du ind på Facebook UDEN profil
Knudsen skriver at Sandhedsvidnet hvad er en au. pige?? - Sådan en som vi har haft her i huset. Hvis du ikke ved eller kender til det system,så lad være med at lege kloge åge.... nu hedder det au pair pige og ikke au pige, Knudsen, det er dig der har meldt dig ind i au pair Denmark, hvilken kjole går du rundt i når du vimser rundt i stuen det må være hårdt at rende rundt i højhælede jagtstøvler når du går rundt i marken
Var du med til denne fest
http://www.youtube.com/watch?v=YOuQw1wSqw4&feature=related
eller hyr

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 16:32

Facebook Login

You must log in to see this page.

Email:Password:
Keep me logged in
Set Facebook as my home page
or Sign up for Facebook
Forgot your password?

Sådan står det, når jeg klikker på Ballegaards link.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 18:12

Also: Nu har jeg læst trafikken fra Bb1 og Bb2 på Facebokk siden - og der finder man ikke noget nyt fra Safari Holger - intet. Kun Ballegaards udlægning - og den tillader jeg mig at sætte spørgsmålstegn ved.
Indtil for nuværende har vi ikke set det indlæg - som bent ballegaard omtaler - og jeg tror stadig det endnu engang er en pose med varm luft fra Ballegaards side.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-04-10 18:54

Tonganeser hvis du nu fulgte mine anvisninger, ville du kunne se dette indlæg fra Holger her er så hvad Holger skrev
Holger Kære Gert Amdi Sørensen - Du har fuldstændig ret - jeg sidder lige nu med helt nye dugfriske beviser på at medlemmer af ledelsen endnu engang har indkøbt et jagtarrangement i udlandet for medlemmers penge - og jagtarrangøren fik ordre på at holde arrangementet dybt hemmeligt. Når jeg har de sidste detaljer i hus vil det blive offentliggjort på www.jensensafaris.com, hvor Du også kan læse om den tidligere ledelses svindelnumre på dette link:
Og så brød helved løs, Knudsen gik helt i selvsving og lagde så Kandus indlæg op på både Jæger og på FB siden, på Jæger blev det slettet ingen har gidet svare ham på FB, skydetårnet har han også lagt ind, ingen svar, ud over på Kandu

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 20:05

OK, men med mine 68 år kniber det undertiden med at hitte rundt på sider, jeg ikke kommer på.
Tak for assistancen.
Var der foresten nogen dato på Holgers indlæg? Men jeg tror helt sikkert, at vi har noget at glæde os til.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-10 20:08

Trommehvirvel - crescendo - og så byder jeg velkommen tilllllllllllllllllll - Bent Ballegaard fra Botrup. Blacklistningen er ophævet.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-04-10 23:03

Tonganeser og så er det bare og vente på om bangebuksen Knudsen tør komme på, han kunne jo starte med at fortælle hvad au pair er for noget der er måske noget der hedder au pair jæger, er Knudsen au pair jæger i sydafrika uuuuuuuuuuuuupppppppppppppppps nordafrika æææææææææææhhhhhhhhæmmmmmmmmmmmmm sahara

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-04-10 23:22

Hej Tonganeser.

Det er sgu' lang tid siden der har været så positiv en udmelding som din sletning af blacklistningen af Bendt Ballegård-Knudsen !! Hurra - Hurra - Hurra ! Et voksent menneske værdigt !!

Jeg tvivler på, om Ballegård-Knudsen overhovedet har tid til at svare på nogetsomhelst, da han jo øjensynligt har travlt med sine au-pair aktiviteter !! Tænk sig, at den ældre medborger som han er, vil være bekendt at udnytte arbejdskraften fra disse unge piger - nævnte nogen slavehandel ?? Men typisk for et menneske, som er så pengefikseret !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 00:15

Jo men kunne vi ikke alle bruge en vimmer au-pair pige i huset, som efter behov kunne gå lidt til hånde?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-04-10 09:59

Tonganeser

Du har fuldstændig ret i dét med au-pair-pigen ! Men hun skal være "sort" !!
Gud ved, om Ballegård-Knutzen kan klare de??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-04-10 17:09

Sandhedsvidnet hvad er en au. pige?? - Sådan en som vi har haft her i huset. Hvis du ikke ved eller kender til det system,så lad være med at lege kloge åge.... skriver Knudsen, nu påstår han også at Holger Jensen underbetaler sine medhjælpere i sydafrika, jeg ved at en au pair pige ikke får ret meget i løn i DK, men hun har fri kost og er en del af familien, får lov til at gå i skole, hos nogle familier, OG Knudsen hjalp du så jeres au pair med lektierne, f.eks dansk grammatik, regning, geografi og ikke mindst historie

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-10 18:46

Gå i skole hos nogle familier. Arghhhh! Der er så en av av pige som har købt katten i sækken.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-04-10 16:09

På Holgers hjemmeside står der at Jægerforbundet har brugt penge på at få løsladt en medarbejder af en eller anden art er det en fra Danida eller hyr? meget har der ikke stået på forbundets hjemmeside, hvad har denne persons kriminelle handling været?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 16:30

Han har vel i sanseløs beruselse skudt en sagesløs hanelefant med store stødtænder - i den tro der var tale om en hvalros.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-10 17:57

Hej Ballegaard.
Du må - om nogen - vide hvad den omtalte medarbejder har lavet? Du er jo på hotline med redaktionen.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-04-10 22:20

Tak for svaret Heidi-Ho. Som jeg skrev i en anden netop lukket tråd, viste det sig, at der kun var tale om noget udokumenterbart. At Holger Jensen måske har lagt sig ud med apatheidmodstandere - engang i ,80`erne kan være rigtig nok, men her gik jeg og troede, at han var kriminel - altså som Bent Ballegaard beskriver ham. Varm luft igen, men så fik vi da manet noget til jorden.
Muligvis er Holger en led karl, men jeg kender ham ikke - kun fra hans hjemmeside.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-04-10 22:27

Selv tak.
Om Holger ligefrem er kriminel.??? Det tvivler jeg på.