/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jagt spade
Fra : Flash77
Vist : 584 gange
70 point
Dato : 05-04-10 02:26

Hvordan bruger jeg bedst en jagt spade?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 05-04-10 07:29

Squach77 det er lidt tys tys det jeg nu fortæller dig, sååååååååååå du må holde fidusen helt ind til kroppen Du stiller dig på kanten af Møns Klint, folder spaden ud og slår dig selv oven i hovedet

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-04-10 13:23

Pssttttt......Psssttttt.....Flaaaaashhhhhhhhhhh77.....har du gjort alvor af det.??...... Du ved, det med spaden.???

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 70 point
Dato : 05-04-10 13:49

Find nogle uvorne jægere, pak spaden ud. Nu jagter du jægerne og banker dem med spaden, der er 20 point hver gang du rammer. Det er ikke ligesom at bowle, for jægerne må løbe væk. Motion til alle.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-04-10 14:47

Citat
Find nogle uvorne jægere, pak spaden ud. Nu jagter du jægerne og banker dem med spaden, der er 20 point hver gang du rammer. Det er ikke ligesom at bowle, for jægerne må løbe væk. Motion til alle.

Men pas på, for jægerne får 200 velfortjente point for hver hagl de planter i din røv, så de løber ikke ret langt væk.
De mangler ofte noget at skyde til måls efter, så alle frivillige er velkomne.
Når du så er blevet lidt gumpetung af alle de hagl, så kan du melde dig til til den frivillige hundetræning, men husk plaster; hundene slikker nemlig visse personer, men bider andre (nemlig dem de ikke kan lide)
Fin motion til alle, som granner01 skriver.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 05-04-10 17:10

Er du klar til at begrave naboens bil
vvdriver

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 12-04-10 20:20

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-04-10 21:46

Selv tal du og tak for morsomme tråde.