/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
viper 73
Fra : Heidi-Ho
Vist : 862 gange
50 point
Dato : 04-04-10 13:44

Se at få blacklistet viper 73.

Han er komplet skør i hovedet

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-04-10 13:47

Citat
Han er komplet skør i hovedet

Er han også jæger

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-04-10 13:48

Jeg skrev han var skør i hovedet - ergo, han er ikke jæger

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-04-10 13:50

Citat
ergo, han er ikke jæger

Så kan der ikke være ret mange jægere, der deltager i jeres private debatter på Kandu

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-04-10 14:00

Jeg kender i hvert fald en (1) jæger der lider af kuppelkatar.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-04-10 14:01

Til IBM, som skrev;
Citat
Så kan der ikke være ret mange jægere, der deltager i jeres private debatter på Kandu
Så hold dig dog væk, mand. Hvor svært kan det være.?

Til Knaldpotten Svipser syv ti tre.
Citat
Nej, bonderøv kan man ikke kalde mig..
Det er nøjagtigt det du er, en bonderøv.

Citat
Det må være jer sindsyge jagt folk, i ødelægger dette forum med al jeres person fnidder.
Man skulle tro det var en børnehave!
Så hold dig dog væk, din original.
Citat
Men det passer nok meget godt med at det er voksne mennesker der går rundt med rifler for at skyde dyr, for deres egen pervers lyst til at dræbe.
Nu er det sådan, svipser, vi har nosser nok til at skyde de dyr vi ønsker at fortære - det behøver vi ikke at bede slagteren om.
Hvergang du svineæder et stykke kød fra en gris, ko eller fjerkræ, har du ligeså meget blod på dine hænder som en jæger har. Tænk over det.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-04-10 14:09

Ok - Heidi-Ho - du lyder da virkelig, som en meget fornuftig person:

Citat
Jeg er en mand med stort M.

Heidi-Ho er en forkortelse af mit navn; Heinz Didrik von Holzenstein.

Jeg bor et sted i danmark.

18 års skolegang (2 år i hver klasse)

Aftjent min værnepligt. 6 mdr. ved Odense Vinkompagni og 6 mdr. ved De kvindelige Batterier.
Blev senere forfremmet til Obersturmbahnfuhrer.

Nuværende beskæftigelse; De fleste ville sige - ik' en skid. Men jeg trykker da af og til på tastaturet.
Mest om morgenen.

Hobbies. Jagt, skydning, kvindfolk, kvindfolk, kvindfolk, kroballer, samt alle de steder hvor der er godt gang i den - for jeg elsker at danse. Sidste år blev jeg Sjællandsmester i træskostøvledans for mænd over 25 år.
Konen og jeg har endvidere været Jyskmestre i Hop Hip. Jeg Hipper hun Hopper.
Nu øver jeg vals. I skulle se mine trin når jeg valser ned fra baren....smukke step, har jeg ladet mig fortælle...

Jeg har to drenge. Den ene hedder Mark - den anden hedder Ronni. Naboerne griner ad mig når jeg kalder dem ind til spisetid.... Mark og Ronni.!!!! Kommer i og spiser, vi skal ha' spaghetti.....forstod I den....folks.?

Jeg er ryger - og jeg elsker det.......Av for fanden, nu brændte jeg mig da..!!!!
Hej...kælling,..... kom lige med et askebæger.

Jeg drikker osse. Bajere, whisky, vodka, petroleum, husholdningssprit, renset benzin, samt af og til, hvis der skal være fest, acetone iblandet malerens.

Motto; En sund sjæl i et sundt legeme...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-04-10 14:10

svipseren skrev nok så klogt;
Citat
Ja, så det jo bare det om man er vegetar, tosse.
Javel ja, nu mener det broccoli gnaskende fjols til svipser, at alle kødspisende mennesker så er lystmordere...
Nu, inden det går helt galt for dig, snurre snup....... snup dig et gulerod

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-04-10 14:11

Hvorfor skal det være så svært?
Jeg tør dårligt stille et spørgsmål i dette fora - af frygt for at diverse andre deltagere sviner hinanden til!
Hvad blev der af fordums tiders respekt for andres holdninger?
For mig er det underordnet hvilken forening du er medlem af - det er dit kvalificerede svar jeg har brug for - ikke om du kan lide X eller Y!
Salige er de enfoldige!
MV2 for en sober debat!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-04-10 14:11

Ibm, du har også humor

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-04-10 14:21

Citat
Hvorfor skal det være så svært?
Jeg tør dårligt stille et spørgsmål i dette fora - af frygt for at diverse andre deltagere sviner hinanden til!
Hvad blev der af fordums tiders respekt for andres holdninger?
For mig er det underordnet hvilken forening du er medlem af - det er dit kvalificerede svar jeg har brug for - ikke om du kan lide X eller Y!
Salige er de enfoldige!
MV2 for en sober debat

Den var god, modervilje..... Jeg tør dårlig nok......osv....skriver du.....
Naaaaaarhhhh, du tør godt afslutte med med ordene "salige er de enfoldige"

Så er der kun et spørgsmål tilbage,; er det de enfoldige der skriver indlæg på jagtdebatten...?

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-10 15:25

Hej Heidi

Jeg er helt enig med dig om viper 73 - væk med ham !
Efter følgende:

Der er mange måder.
Fra : bb1 Vist : 87 gange
100 point
Dato : 04-04-10 13:35

--------------------------------------------------------------------------------
"Der er mange måder at ødelægge en tråd på - men kan det være rigtigt, at fordi Hylerne fra D.L.S. er klemt bruger de sådanne metoder?"
--------------------------------------------

burde han også fuldtud blokeres. Vi kan have meningsudvekslinger og somme tider voldsom mudderkastning, men der er ikke nogen af de "faste" deltagere der spammer som denne viper73, så derfor forlanger jeg en undskyldning af BB1 for dette uhyrlige angreb.
De personer som ikke bryder sig om jagtforaet, kan jo bare blive væk hvis ikke de kan tåle mosten;
iøvrigt tror jeg ikke der er nogen ikke-jægere der bliver generet i jagttrådene, blot fordi de ikke er enige - hvis det er tilfældet, vil jeg gerne undskylde overfor vedkommende !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-04-10 15:46

Waw!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-04-10 16:27

Granner01 skrev på Svipserens tråd;
Citat
ALLE JÆGERE SKULLE FORSVINDE FRA KANDU. DE SKABER KUN PROBLEMER.

Det kan du da ikke mene granner01..?
Du er da om nogen blevet behandlet som en dame blandt gentlemen
Du har endda tjent point på dine svar, hvilket så vil sige, at du har været en del af gamet - og nu kommer din udmelding; "Vi skal bare forsvinde"

Jeg og andre har skrevet det før. Jagttråden her på Kandu kan sammenlignes lidt med SE & HØR og Billedbladet, alle er forarget over indholdet.....men alle skal da liiiiige kigge - for ellers kan man jo ikke blive forarget. Nogen vil kalde det dobbeltmoral - jeg vil kalde det "et underlig tiltag for at blive underholdt"

Tag mig f.eks., jeg kan simpelthen ikke snuppe tv programmerne, "Den nøgne sandhed", "Aloha" og "hvem vil være millionær" og "Vild med dans" ved du hvad.? Jeg slukker for lortet, eller klikker om på en anden kanal når disse, i mine øjne, lorteprogrammer kommer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-04-10 17:55

ÅÅÅrrr Heidi-ho

Det er ikke dig jeg mener, du er da som den eneste altid høflig. Jeg håber da der er mange andre jægere som dig og at bb1 og jægerslænget er enlige svaler i det samlede jæger antal.

Men jagtslænget der er efter bb1 og nu bb1 der er efter jagtslænget, de kan for min skyld forsvinde. De vil ikke blive savnet.

Hvorfor pokker kan de ikke bare lave almindelige spørgsmål og svare som alle andre. Hvorfor skal specielt jæger fnidder belaste kandu. Det var sådan et dejligt sted indtil for 1½ år siden. Først kom Jørn med alle profilerne og så kom jægerne med personforfølgelse. Det går over min forstand at folk kan være så ondartede.

For Heidi-ho du må da give mig ret i at næsten alle jægernes opførsel her på Kandu er under al kritik.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-04-10 19:44

Hej granner01, Sådan er det nu engang - og teamet bag Kandu har åbenbart accepteret det.
Så må I der er utilfreds rette ind i geledet - eller lade være med at klikke ind på jagttråden.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-04-10 03:18

Jeg har købt en jagt spade, men jeg aner ikke hvordan man bruger den

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-04-10 10:02

BB!

Hvor bliver undskyldningen af - eller er du for stor en kryster og tøsedreng til at vedgå dine fejl ?

"Vi kan have meningsudvekslinger og somme tider voldsom mudderkastning, men der er ikke nogen af de "faste" deltagere der spammer som denne viper73, så derfor forlanger jeg en undskyldning af BB1 for dette uhyrlige angreb."

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-04-10 13:04

Tak for svaret Øjenvidnet4.