/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er Albani påskebryg udgået ??
Fra : smuller54
Vist : 1051 gange
40 point
Dato : 31-03-10 15:55

Har ledt højt og lavt--- det kan sgu´da ikke være rigtigt eller hva´ ?

Er Albani påskebryg udgået ? eller bare udsolgt ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-10 16:03

Den ser ud til at findes endnu, så du har bare været uheldig

http://www.albanipaaske.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-10 16:09

Jow, nu er jeg sikker, for de kan da købes her --- du kan så ikke nå at købe dem til denne påske

http://royalfadolsforsyning.ceres.dk/Default.aspx?ID=482

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-03-10 18:00

uhmm. Er lige blevet informeret i Føtex om, at de nu hedder Royal Easter.

At Albani Påskebryg er udgået !!!!

Det må komme an på en prøve her i påsken- om de også smager ligesådan.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-03-10 20:11

og nu har jeg siden jul (ebryg) gået og glædet mig til påske (bryg) og så severer de denne nyhed

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-03-10 20:12

Fyn boer ---kom ind !!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-10 20:56

.u kan ikke købe flere Albani Påskebryg, .em har jeg drukket

Nå, spøg t'si'e, prøver at høre søs og svoger, kan bare ikke lige få fat i dem

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-03-10 21:41

Citat
.u kan ikke købe flere Albani Påskebryg, .em har jeg drukket

gi. .et var så vel- så var .er .a noen som hav.e haft den glæ.e

men jeg er helt sjokket over, at jeg ikk´ ska´ ha´ albani påskebryg i år.

Jeg gi.er ikk´alle de der fansy ølver og jeg ka´slet ikk´li alle de der hve.e ølver.

Jeg er ells kun til øl omkring jul og påske.

Såå deeet....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 40 point
Dato : 31-03-10 21:51

Har lige snakket med søs, hun var i bilka, der var ingen Albani Påskebryg'er
og niecen har hørt at man ikke kan få dem mere, jeg må indrømme,
jeg er lidt ligeglad, jeg drikker ikke så'n no'et stads

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 31-03-10 21:56

Tak for svaret Klaudi.

tak fordi du fik undersøgt markedet-

fandt det også underligt, at de ikke var til at opdrive.

Nå- livet går jo videre

ikk´da ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-10 22:00

Velbekommen...

Jo, da, jeg klarer mig fint uden, ta'r en sodavand eller et glas vand