/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SCALERING?
Fra : food_life
Vist : 308 gange
50 point
Dato : 29-04-03 21:57

Jeg har et A4 dokument - det vil jeg gerne have scaleret op til A3. Hvordan gør jeg og hvilke program skal jeg bruge?

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-03 22:00

hej !
en ide....
måske skal du indstille printeren til a3 -
gå op i filer-udskriv vælg derpå indstilliger for din printer og find hvor der indstilles papir.

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 29-04-03 22:04

- jeg skal lave scaleringen til en fil, da jeg ikke selv kan printe A3!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 22:05

Microsoft publisher kan gøre det. Den kan udskrive i fliser A3 = 2 fliser.
Eller:
Installer en printerdriver til en A3 printer (uden udskriv testside) så kan du under sideopsætning sætte til A3.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 22:09

Ok installer den printer der skal udskrive - sideopsætning sæt til A3 - print to fil.
Men husk lige at med print to fil kan du ikke læse den mere kun udskrive. Men du kan også bare gemme den almindeligt.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 22:15

Hov for resten inden du kan sætte i sideopsætningen, skal du lige gå i udskriv og pege på printeren>anuler så skulle det være muligt.
Jeg bruger det selv til tegninger i autocad på A0
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 03-08-03 18:12

Tak for svaret xou.