/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Hvad sker der for min gubbi
Fra : Anne120
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 23-03-10 20:46

Jeg har en gubbi hun der jagter min slørhale, og slørhalen er jo stører end min gubbi. er det normalt.

På forhånd tak Fra Anne.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-03-10 21:36

Din gubbi har sikkert den kendte gubbi galskab )=

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 23-03-10 21:43

Jeg vil anbefale at du stiller dit spørgsmål her, der er nok større chance for et brugbart svar. Du skal godt nok oprette dig som bruger der for at stille spørgsmål.

www.akvariesiden.dk

Kommentar
Fra : me67

Dato : 24-03-10 08:00

Citat
Jeg vil anbefale at du stiller dit spørgsmål her, der er nok større chance for et brugbart svar. Du skal godt nok oprette dig som bruger der for at stille spørgsmål.

www.akvariesiden.dk

Enig....

Gubbi galskab har jeg dog aldrig hørt om før nu.

Og så staves fiskens navn guppy og ikke gubbi - så allerede der hopper kæden af.
Man aner ikke hvad man snakker om................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-10 09:42

De tilfælde jeg har hørt om med aggressive guppy-hunner er ved pladsmangel i akvariet.

Læs om Guppy hér: http://aquainfo.dk/fisk/poecilia_reticulata.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Anne120

Dato : 25-03-10 19:51

Tak for svarene, men det kan altser ikke værer mangel på plads