/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
lidt ekstra point
Fra : Heidi-Ho
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 21-03-10 17:23

qfha svar lige på tråden her

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-03-10 11:47

Citat
qfha svar lige på tråden her

Han virker ikke interesseret.

Du kan bare gi' mig point og stjerner i stedet for qfha

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-03-10 15:23

Okay Christa.N......hmmm....hvad kan du tilbyde.?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-03-10 15:46

Jeg kan da synge en lille sang for dig !

Vi Har Det, Åh, Åh, Så Dejligt
Vi har det åh så dejligt
vi har det åh så dejligt
alting det går helt af sig selv
vi lever og slår tid ihjel

Vi har det åh så dejligt
vi har det åh så dejligt
stop. urets viser sat i stå
vi vinder, tiden skal jo gå

Vi har det åh så dejligt
vi har det åh så dejligt

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-03-10 16:19

Værsgo Heidi-Ho

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-03-10 19:56

Ohhhh...det var godt.!!!

Hvis du kan synge den der af Kim Larsen, "Om lidt bli'r her stille" så vil jeg overveje pointene igen.
Eneste betingelse; du må ikke synge falsk.

Mvh.
Heidijodeleidihooooo....Tju hej.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-03-10 20:04

Dette er mit nye tip, som du kan hygge dig med, mens jeg gør stemmen klar til et Kim Larsen kvad...

Her er et lille program til fjernelse af pixelfejl og støv på skærmens bagside.

Det er bare at starte det og så går der 30 sek.

http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-03-10 20:14

Det er da ikke så underligt, at den hund har en fladtrykt næse.

Vi glæder os til din fortolkning af Kim L.

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-10 20:26

Citat
Vi glæder os til din fortolkning af Kim L.

Hvem er vi ?
- nu får jeg jo præstationsangst .......

hva' bli'r det næste du vil have mig til ? stå på hovedet ......?

Never mind, her blev der sunget igennem for fulde kraft - vil opfordrer dig til at gøre det samme (jeg har sørget for teksten)

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-03-10 20:53

Hvem er vi.? Jamen det da mig.

"Vi" er en gammel skade fra den gang jeg gik i skole.
Lærerinden sagde altid til mig; Narhhhhh, har vi lavet lektierne til i dag.?

Eller -
Naaaaaaarhhhhh, ska' vi på toilettet igen???

Eller -
Naaaaaaarh, vi var ikke i skole igår - vi var nok syg. Er vi blevet rask igen.?

Jamen dog, Christa.N.!!! Det var en smuk sang. Teksten var fuldstændig rigtig - og jeg skrålede med som en besat. Konen kom da også farende og bad mig om at behandle katten ordentligt.
Jeg skulle aldeles ikke sparke til den. Ja, det sagde hun sku'.!!!
Men jeg kan den onde lynene godt fortælle dig, at jeg liiiige rejste mig op i fuld højde, OG SÅ fortalte jeg hende ellers meningen.............Da hun var gået......

Menæhhhhhhhhh, var det jeg ville sige.???.....JO.! Christa.N. selvfølgelig skal du sku' ha' pointene. Bare alene din musikforståelse, din performance, din udstråling..... og tilsidst, men absolut ikke mindst, din stemme. Alene der, hvor du gik op i det høje C - jamen, jamen, der var ikke et øje tørt.
Jeg selv græd som pisket. Tårene stod i stride strømme ud gennem tårekanalerne på mig.

Jeg lader lige indlæggene stå lidt inden jeg trykker på pointknappen....

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 22-03-10 21:28

Tak for svaret Christa.N.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 22-03-10 21:42

Jubii jah jubii jah

Selv tak Heidi-Ho, det har været en fornøjelse.