/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Udskrive alle sider på en hjemmeside?
Fra : kondivand
Vist : 902 gange
25 point
Dato : 21-03-10 11:14

Findes der et program, som på en gang kan udskrive samtlige sider på en hjemmeside, så man ikke er tvungen til, at gå ind på hver enkelt side og skrive ud?

Det er meget rart, hvis jeg f.eks. gerne vil forbedre teksten på min hjemmeside, og derfor vil læse det hele i en sammhæng.

Accepteret svar
Fra : mikael.beck

Modtaget 22 point
Dato : 21-03-10 11:50

Du kan kopier hver side i et word dokument og efterfølgende udskrive alle siderne.

Hilsen

MB

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 12:11

I enkelte tilfælde kan det være muligt....

Er den oprindelige web-side/sider lavet i et program hvor alle sider kan vises på en gang - kan der udskrives derfra....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 12:30

Vis udskrift i Firefox browseren viser alle sider i selv meget lange Kandu tråde, og printer dem sikkert også så du behøver slet ikke nogen speciel program til den slag, det er i browseren
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
en test med Internet Explorer i dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/spg146017.aspx
viser også at der er 7 sider til udskrift, så det du spørger om har du allerede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 12:56

Gad vide hvor mange sider der er på www.kandu.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 12:57

Mon ikke det du mener blot er scrollet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 16:00

Citat
Mon ikke det du mener blot er scrollet
også mit gæt det vil jo ikke være nemt at printe en side som overhovedet ikke bliver vist på skærmen

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 21-03-10 20:04

jeg vil gerne kunne udskrive alle undersiderne - altså ikke kun dem, der pt. er synlige på skærmen. Det svarer til alle de sider jeg har uploadet til mit webhotel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 20:08

Det kan KUN lade sig gøre hvis du har ALLE siderne på din egen komputer....

Så er muligt at det program du har lavet dem i, kan klare det....

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 21-03-10 20:28

jeg har alle siderne på min pc, og hjemmesiden er lavet i Frontpage 2003.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 21:02

Så se om der er en udskrift-mulighed der.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-10 08:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-10 08:29
Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 26-03-10 11:39

Tak for svaret mikael.beck.