/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er kandu.dk igen gået i stå
Fra : smuller54
Vist : 723 gange
10 point
Dato : 19-03-10 19:31

hold da op hvor det rimer,

Vi er nogle, som ikke modtager mails igen igen.

Ja, men ska´vi gøre noget ved det, eller bare vente ??

De andre gange har jeg skrevet og det er gået i orden, men samtidig kom der en masse sure opstød om hvorfor jeg var så interesseret i det osv.

og for at imødekomme evt. spørgsmål - hvorfor jeg gerne vil have mail, så er det fordi, jeg abonnerer på nogle kategorier, som jeg ikke holder øje med ellers.

Og, så er det rart at vide, når der er kommet nye indlæg i de spørgsmål som jeg også har indlæg i - OK

og jeg gentager lige spørgsmålet:

men ska´vi gøre noget ved det, eller bare vente ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 19:36

Nu er det week-end, og jeg tror ikke der er noget fra kanduteamet der "holder øje med os"

Du kan da godt prøve at sende en mail, men det er nok nyttesløst

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 19-03-10 19:40

Ja .et er faktisk noget p.., jeg får heller ingen e-mails

Ville egentligt være rart, så man kan følge li.t me. i .e spørgsmål man er me. i

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 19:40

Citat
Du kan da godt prøve at sende en mail, men det er nok nyttesløst

men det vil jeg ikke - hvis det kun er du og jeg, der ikke får mail

så går det vel i sig selv.

Det er bare 3. gang jeg skriver om det samme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 19:42

.et me. at skrive til .em er .a li'som at vin.e i lotteriet, har skrevet to gange, efter en uge kom mail retur, kunne ikke leveres?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 19:43

Citat
Ville egentligt være rart, så man kan følge li.t me. i .e spørgsmål man er me. i

.ejlig med li.t forståelse, så er .et ik´kun mig der sys .et er irriterende og nor.sted forstås.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 19:44

Altså Klau.i, når .u skriver til teamet, skal .u huske .'erne, ellers forstår .e .et ikke, .et er nok .erfor .u ikke har fået svar

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 19:44

hov hov nor.ste. fik et . for meget

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 19:45

nåe .et er .erfor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 19:45

.et er ikke go.t smuller-54, husk vi skal spare

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 19:52

Hvem fa.en har opfun.et .et or. spare ?

.et er .a helt rigtigt opfattet Klau.i

.et er sgu´ .a .erfor, at vi ikke får mail

Hol. .a op hvor .et .og sygeligt, at .et har spre.t sig helt til kan.u..k

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 19:55

A får ik mæjl - men de ve a gern ha tak.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-03-10 19:58

Jeg får heller ikke mail og det vil jeg gerne ha'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 19:59

Eyvin. .u har vel ikke en .irekte linje, for så må .u meget gerne bruge .en forbin.else nu

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-03-10 20:01

.av

go. weeken.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-10 20:02

x-factor time

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:02

je`skri´er me´ sam ´ og here. er

vi alle Ejvind og Klau.i incl. taget me. på e. at .et ikk´ kun er mig .er er tosset me. mail

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-03-10 20:08

./.-./ /-.././-/-/./ /./-./ /.../.-../.-/--./.../ /...././--/--/./.-../../--././ /-.-/---/-.././.-./?/

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 20:10

Jeg håber .u har hel.et me. .ig, for jeg vil også gerne have mails

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 20:10

Høj høj - a a et tosset - we bar ha majl.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:11

så er .er skre´ven

Nu blí r .et svært at kombinere .et skrevne hvis både Klau.i og Ejvin. skal integreres

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:14

og nu så jeg lige mosebaek

MORSE systemet eller hva´

Kunne sel´føli ´også ha´været frøken tdc i gamle .age.´

eller fisker banke ???

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-03-10 20:18

Jeg synes li`e,i blev lidt skægge,
.../.--.-//.---/./--.//...-/../.-../.-.././/---/.../..././/.-../../--././/..-./---/.-./.../---./--././/--/../--./

Mosebaek.

-.././-//./.-.//-./..-//.-../../-../-//.--./.---/.-/-/-/./-/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:23

og...??? kære Mosebaek

det bety.er garanteret noget, eller er .et bare lal ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 20:25

Jeg har tydet moseby.s morsebesked................han gir øl hvis der kommer mail inden der er gået en uge.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:27

Citat
Jeg har tydet moseby.s morsebesked................han gir øl hvis der kommer mail inden der er gået en uge.

Oiiiih, .et ly.er .ejligt og hvor skulle .et så være- .et mest centrale er vel

FYYYYYYN

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-03-10 20:32

Jeg synes li`e,i blev lidt skægge,
.../.--.-//.---/./--.//...-/../.-../.-.././/---/.../..././/.-../../--././/..-./---/.-./.../---./--././/--/../--./
så jeg vil også lige forsøge mig.

Mosebaek.

-.././-//./.-.//-./..-//.-../../-../-//.--./.---/.-/-/-/./-/
Det er nu lidt pjattet.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Direkte oversat (håber jeg). Ja, smuller54,det er såmænd bare morse "alfabetet".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:36

Citat
Ja, smuller54,det er såmænd bare morse "alfabetet".

tænkte jeg nok. Ikke for.i jeg har været spej.er, men jeg ville nu ikk´ ha´haft noget imo. .en .er bajer(øl) fra Ørbæk et sted på Fyn

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:39

Nå- nu er jeg gået helt glip af X-faktor- går lige ind og kigger

har optaget det, så jeg kan sortere fra alt .et jeg sys er noget ski.t.

men mon dog ikk´der snart kommer mail

forhåbentligt ikke snailmail- postdanmark, ville blive overbelastet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 20:44

smuller54 .et sys jeg er en go. i.é

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 20:49

ja, ikk, så hol.er jeg .a kæft så længe

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 19-03-10 21:06

Jeg er ligeglad med de mails.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-10 21:53

Hver gang jeg sender en kommentar til et spørgmål får jeg denne besked:

http://www.kandu.dk/pageerror.aspx

..men kommentaren ankommer tilsyneladende alligevel

Det har stået på et par dage.

Andre der oplever det samme?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-10 21:54

URL'en ser således ud: http://www.kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/questionhist.aspx

..for at være helt korrekt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-10 22:18

Citat
Andre der oplever det samme?

Nej Molokyle

den version har jeg ikke oplevet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 22:26

Det forekommer kun når jeg lader ordet
Kode
molokyle
indgå i kommentaren uden at den er i kode.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 19-03-10 23:35

??? ???? kandu ???????? ????mails ????? ???? ??????

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 20-03-10 01:15

Jeg vil også gerne have mails.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-03-10 08:06

I kan få nogle af mine Kandu mails lige nu vælter de ind, utrolig så mange spørgsmål jeg har kommenteret og dermed abonnerer på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-10 08:17

Jeg har også fået mails, måske det alligevel hjalp at smuller skrev til teamet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-03-10 09:16

Jeg stemmer på smuller i mailxfaktor.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-10 10:09

Ja: Der er kommet emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-10 10:11

..og pageerror siden er 'gået hjem'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-10 10:13

...troede jeg

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 20-03-10 11:55

Tak for svaret Klau.i.

For oplægget til en sjov trå.

nu virker det igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-10 12:38

.et var så li.t, ja jeg har .a fået 4 mails i .ag,
så enten er .et sammentræf eller os hjælper .et at klage

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-03-10 13:13

Citat
så enten er .et sammentræf eller os hjælper .et at klage

ja, hvis vi ikk´gør noét, sker der engentin ---velda ? (og her er d helt acceptabelt ikkda)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-10 13:19

Jo da, men de 2 gange jeg har skrevet er der ik' sket en s... som skrevet længere oppe kom der bare en retur mail om at de ikke kunne leveres...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-03-10 13:34

uhmm

de to gange jeg har skrevet, er det gået i orden og den første gang, ovenikøbet en venlig og rar svarmail om at det var godt jeg gjorde dem opmærksom på problemet.

måske det bare er den nye trend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-10 13:46

Er det denne mail, service@kandu.dk, du har skrevet til? det var den jeg brugte

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-03-10 15:56

Citat
Er det denne mail, service@kandu.dk, du har skrevet til? det var den jeg brugte

ja, lige nøjagtig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-10 15:59

ok så virker den altså