/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Ny Macbook Pro
Fra : Fijala
Vist : 1029 gange
300 point
Dato : 17-03-10 18:42

Vil have mig en Macbook Pro, for nu skal det prøves. Er ellers hardcore pc mand, men

Har så hørt at der er en ny model på vej og vil jo ikke springe på den gamle model. Er der nogen der ved hvornår den kommer

Kommentar
Fra : vigil

Dato : 17-03-10 21:58

Tjek på denne side:
http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook

- og så velkommen i en sjovere verden, når du engang får købt ind

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 18-03-10 07:27

Velkommen til MAC verden med dejlige og driftsikkere computere.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-03-10 20:59

Tak tak for det og jeg har allerede selv været på macrumors site og læst det. Jeg troede så måske lidt naivt at der var et par "macnørder" der vidste lidt bedre.

HVad vil i anbefale 13" eller 15". Har læst mig til at 15" har meget bedre grafikkort og at du der fåer et dedikeret grafikkort samtidig med det på boardet. Er det korrekt forstået

Kommentar
Fra : vigil

Dato : 19-03-10 00:55

Ja, der er helt sikkert nogle mac-nørder, som ved meget bedre ... det er så bare ikke lige mig

Jeg er bare en glad 13" MacBook Pro-bruger, som godt ville kaste et tip af mig ... vidste jo ikke at du allerede selv var så velorienteret.
Håber du får svar i bedre retning af hvad du søgte fra en af de andre machajer herinde.

Og stadig: god fornøjelse når du kommer til macland

Kommentar
Fra : myg

Dato : 19-03-10 08:41

Efter hvad jeg er fortalt (har selv MacMini) så har 13" ikke en linieindgang på lydkortet, hvis du er lydfreak. Det har de større modeller 15" og 17".
Jeg er også på vej over i en MacBook Pro

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-04-10 18:36

Fik så købt mig en af de nye Macbook Pro i tirsdag i sidste uge da den blev frigivet samme dag.. Den var dog endnu ikke kommet til landet, så den blev bestilt inde hos Apple kl 23 om aftenen. En 15,4" model til 13779,00 kr. Dem kom fra England fredag formiddag til min dør. Det er sgu da service.

Den snurrer som en drøm

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 300 point
Dato : 22-04-10 19:50

Jamen velkommen i klubben
Du vil ikke fortryde det - selv om det kræver lidt tilvænning på nogle områder

Jeg står endnu og vakler mellem iMac og MacBook Pro. Lækre maskiner, hver på deres måde!

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-10 08:04

Tak for svaret myg. Jeg er bare glad for at jeg tog springet. Har selvfølgelig alle mine pcer kørende endnu (5 stk) man er vel en nørd

Kommentar
Fra : myg

Dato : 26-04-10 09:36

Ja, jeg har nu efterhånden skilt mig af med alle mine Windows-maskiner og har p.t. kun min Mac-mini.
Jeg gider ikke alt det bøvl, det giver at være nørd mere - jeg har været med siden Commodore 64 kom frem og Basic samt Comal80 var Guds gave til folket - så nu har jeg bestemt mig for at smide r'et væk og kun være "nød"

Mac er bare noget der virker 99% af tiden, og det er lækkert.

God fornøjelse