/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hønsehunde
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 943 gange
50 point
Dato : 17-03-10 13:06

Jeg har hørt det er en klar fordel, hvis en såkaldt "hønsehund" går meget sammen med f.eks. fasankyllinger - bliver de bedre jagthunde af det ? Kan man også bruge hvide italienere ? Eller drivhus-vagtler ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-03-10 13:08

Citat
Kan man også bruge hvide italienere

Niks du ...det skal være de brune høns

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-03-10 13:16

Hej Øjenvidnet 4

He, he - den er god med dig. Jeg kan anbefale at læse tråden om agerhøns. Her demonstreres humor i absolut verdensklasse. Sjældent har jeg skreget mere af grin. Vi har et stort talent blandt os. Nyd det - før tråden bliver annulleret..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-03-10 13:27

Der er ingen tvilv om, at præning af hvalpen skal ske så tidligt som muligt. Pengeseddelhunde sover på pengeseddler. Heroin vapsere driver omgang med Zobel og andet godtfolk.

Du kan godt bruge hvide italienere, men kun til store hønsehunde, Dem som ejer hunde af racen Vagtelhunde, sover helt sikkert på vagtler som hvalpe

Rottweillere sover på rockere, en god mellemstor rocker kan godt have hele kuldet på engang til en lille morfar.

Der er store problemer med dansk/svensk gårdhund som består i, at få den til at ligge på begge gårde samtidig. nok derfor at de er komplet forstyrret, det sker også tit med folk som også sover for lidt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-10 14:04

- lægger en hønsehund æg?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 15:58

Har stounberg virkelig flyve øre...........................................

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-10 16:29

- nej, jeg fik lagt dem ind som 13årig...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 16:53

Tillykke med det -det vil så sige at du er landet?
Så er jeg sku` ik` så bange for at gå en tur uden for - det var jo ik` så rart at få en stouenberg i hovedet...Og slet ikke hvis det var en nødlanding og han skulle smide brændstoffet først...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-10 17:02

- nu, da du har så travlt med at være selvoptaget, ville du slet ikke opdage det...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-03-10 17:42

Knudsens indavlede hund víl ikke stå for vilde fugle, FORDI den har gået blandt fjerkræ, der IKKE er udruget i den vilde natur, den vil kun arbejde på udsatte fugle, som er parret sig med tamhøns og derved har født ungerne uden æggeskal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 20:50

Sandhedsvidnet: Det har du selv forfatter oppe i din egen skal- virkelig imponrende må man sige..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-03-10 21:26

Sandhedsvidnet: Det har du selv forfatter oppe i din egen skal-
Knudsen den må vi hellere få en gang mere, hvad er det du skriver

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 22:23

Du skriver om Knudsens indavlede hund. Uden at kende den og uden at vide om den er indavlet.
Den er avlet ifølge både D.M.K.`s og D.K.K.`s regel sæt og de forbyder indavl, men det vidste du heller ikke..

Du påstår,at den ikke vil stå ( det er skam en hanhund )......

Altså er det kun noget du kan have fabrikeret oven i din egen hoved skal.....

Men det fatter du heller ikke, så der kan ikke være meget plads der oppe...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-03-10 22:38

Ballegård er du ikke den eneste som fægter med åben pande?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 23:17

Det er muligt her inde,men Holger Danske gjorde det også lærte du ikke det i skolen?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-03-10 08:38

Grunden til at bb1 fægter med åben pande er hans håb om, at nogen ville ramme hans horn i panden og derved blive nogenlunde "normal" af udseende !!!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 09:31

Dens slags må du jo have meget forstand på Øjenvidnet 4 og det er da at håbe.
For hønsehunde er bestemt ikke din stærke side

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-03-10 13:14

Til Øjenvidnet

I forbindelse med sagen om den hvidørede hund, dukkede der en klog mand op med, for mig, ny viden, idet han kunne fortælle, at hvide italienere er gode til at præge visse hønsehunde med - den eneste ulempe er, at de risikerer at få hvide ører som voksne, som regel altid højre øre !! Hvorfor det er sådan, kan Bent Ballegaard måske forklare, da han jo er specielist inden for området !! Hvad er han iøvrigt ikke specielist i, denne verdensmand ??

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 13:39

Nej hrr provsten hvidørede høns har jeg ingen forstand på og jeg spurgte jo netop om, hvordan en hund kunne få et hvidt øre, men ingen af de ellers så kloge herre herinde kunne give et svar - så jeg er ganske sikker på, at du heller ikke får noget på dit personfnidre spørgsmål..

Desuden så vil jeg gerne du viser hvor jeg har skrevet, at hvide italienere er bedst til opdræt af fasan eller agerhøns kyllinger??
Hvide Italienere er det ikke dem,der bor i Rom og spiser pasta.....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-03-10 16:40

Kære Bent Ballegaard.

Tak for dit svar.
Jeg tror du har misforstået noget: Jeg har ikke påstået noget omkring hvidørede høns, ejheller at du skulle have skrevet at hvide italienere er bedst til opdræt af fasan og/eller agerhønsekyllinger !
Men måske vagtel-kyllinger ?
Din viden omkring hunde er legendarisk - det viste du under hvidøre-hunde-diskussion for kort tid siden, hvor du ringede rundt til det halve Europa for at få viden omkring fænomenet ! Jeg mente dengang som nu, at du fik svar på dine spørgsmål og derfor udråber jeg dig som specialist - måske !

Med venlig hilsen
Provsten1

NB Giv nu nogle poing til Betterwisser i andre tråde - du kan ikke være andet bekendt, hverken af menneskelige eller moralske grunde !!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 17:52

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 18-03-10 13:14

--------------------------------------------------------------------------------
Til Øjenvidnet

I forbindelse med sagen om den hvidørede hund, dukkede der en klog mand op med, for mig, ny viden, idet han kunne fortælle, at hvide italienere er gode til at præge visse hønsehunde med - den eneste ulempe er, at de risikerer at få hvide ører som voksne, som regel altid højre øre !! Hvorfor det er sådan, kan Bent Ballegaard måske forklare, da han jo er specielist inden for området !! Hvad er han iøvrigt ikke specielist i, denne verdensmand ??

Med venlig hilsen
Provsten1
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hvorfor skriver du så sådan en gang fis - hvis du ikke mener det?
Betterwisser skal gøre sig lang mere fortjemt til poing fra mig!!!
En person der starter sit allerførste indlæg ( efter hans eget udsagn ) med at lyve groft har virkelig meget at rette op på.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 17:58

bb1 når nu panden står åben, kan du så have mistet noget, som du måske har haft noget af, for længe længe siden, eller måske lidt frisk konkluderet herfra, " en såkaldt førklapåben oplevelse ". Jeg tænker på noget helt vanvittigt, såsom venlighed, forståelse, troværdighed, selverkendelse

Kan du lukke ind til det store intet, med en såkaldt pandelap hvis ikke, er du så ikke bange for at en flok stære vil slå til her i det tidlige forår, de er jo kolonirugere og tilsyneladende har du jo rigeligt med plads, til en mindre gang sortsol, her er der ikke tale om popgruppen, og " Røde Mor " er heller ikke det du tror

Den der hvidøret hund kan det være den, som blev ramt af en kratlusker altså bogen, efter en vred lokal mand som havde givet penge for den, og læst til side 11, her blev klar over hvad han sad med, og indså hvor mange penge han havde formøblet, og at han istedet kunne have givet to omgange nede på den lokale, synd for hunden.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 18:25

bb1 har lige fra påliderlig kilde hørt, at Stouenberg var den eneste, som kunne foretage en perkekt landning på Ronald Reagan og fik skam første wire med " krogen " selv med fuld tank.

Selv om du havde spist så mange viagra, at Roche´s aktiet steg, kunne de gæve drenge, bare følge den fedtetede streg efter dig, og hive dig op at nettet da du mente at have samme evner, så dril aldrig en mand med store øre

Nej bb1 det var ikke præsidenten, men et hangarskib af samme navn

Hvis nu jeg smutter over til dig, får jeg så points eller ender det igen med

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 18:31

Jeg vidste jo at du ikke kunne holde dig i skinnet - sådan har de der skifter navn og hyler det netop ALTID. De kan ikke løbe fra deres fortid. Slet ikke når det er dig, for det er det samme vrøvel du skriver hver gang du prøver på,at være smart på mine bekostning

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-03-10 19:34

Knudsen har kopieret et nyt ord, CAPICHE, fantastisk bedrift MEN du Knudsen har om nogen altid prøvet at spille dumsmart over for andre, når så du selv kommer i fedtefadet, føler du dig den forurettede

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-03-10 20:43

capice - [ Oversæt denne side ]3 indlæg - 2 forfattere - Sidste indlæg: 1. apr 2002
(KudoZ) Italian to English translation of capice. ... usually in the form of a question; the standard Italian form should be "capisci" ...

Så skulle den ged vistnok være barberet.

Altså capsici - betyder "forstået"? eller "forstår du"?

Udtales capitji

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 22:25

Var det ikke en mufflon som blev rundbarberet af

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 22:34

For at selv Sandhedsvidnet skal kunne forstå og den gode Betterwisser ikke skal misforstå og selveste oraklet fra Humlebæk kan blive fri for at barbere nogen, så skal jeg for fremtiden nok nøjes med at skrive på dansk: Fes den ind på lystavlen makker eller er der ingen jordforbindelse.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-03-10 12:56

Det er vel nok en stor anerkendelse at blive kaldt "makker" af Ballehof, som han jo bliver kaldt af sine venner i Tyskland, Østrig/Ungarn og Schweiß ! Hvem han har adresseret det til i foranstående kommentar, står hen i det uvisse - hvis det gælder alle tre hedder det "makkere"
Det er normalt forbeholdt "bøssemagere", som bb1 lefler lidt for, i håb om rabat på rep. og eftersyn af våben

Øjenvidnet4½°

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 14:38

Var du lige hjemme i middagspausen for at skrive det Øjenvidnet 123456789.........

Pas på din arbejdsgiver ikke snart opdager det- han kunne jo få et vink-fra en og anden....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-03-10 17:23

Bette Bendt Ballehof

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 14:38
--------------------------------------------------------------------------------
Var du lige hjemme i middagspausen for at skrive det Øjenvidnet 123456789.........

Pas på din arbejdsgiver ikke snart opdager det- han kunne jo få et vink-fra en og anden....
---------------------------------------------------

Nej lille bb1 - jeg har været hjemme det meste af dagen. Desuden bestemmer jeg selv over min tid efter et travlt liv som selvstændig, så jeg behøver ikke spørge nogen om hvordan jeg disponerer min tid - kan du ikke unde mig dét ? Du er jo selv pensionist eller ??

Øjenvidnet4ß

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 19-03-10 17:53

jeg spurgte jo netop om, hvordan en hund kunne få et hvidt øre, men ingen af de ellers så kloge herre herinde kunne give et svar
Det var mig der stillede spørgsmålet her på KANDU
ErasmusM

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 21:05

Nej, Erasmus du fik ingen svar på Kandu. Det gjorde jeg heller ikke
Heldigvis fik jeg det i et andet forum og jeg skal gerne give det videre til dig. Det er genetisk bestemt altså noget arveligt. Det fremkommer meget sjældent. Hvor sjældent har ingen kunne give mig et bud på,men lad os nu se måske det kloge Øjenvidnet Nr. 123456789 har et bud nu han ved så meget om hvide Italienere,som for øvrigt slet ikke blev brugt til at opforstre fasankyllinger med, men til at hejse op i træerne om aftenne, så kyllingerne kunne lære at flyve der op, for at sove.
Det var det nogle jagtvæsner brugte dem til... Men uvidenhed kan man jo blive klog af.

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 19-03-10 22:42

Hejsa bb1 jeg fik da mange svar på Kandu, hvor fik du svar hvilket forum?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 02:09

Erasmus Montanus.
Undskyld mig men vil du ikke lige linke tråden?

For jeg kan ikke finde den..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 07:00

Erasmus Montanus.
Undskyld mig men vil du ikke lige linke tråden?

For jeg kan ikke finde den..

Er Knudsen klatøjet, er det mangel på søvn eller er det alderdommen der trykker både her og der, nu kan Knudsen ikke finde sit eget link, hvor han her på Kandu, påstår han har fået svar på en hvidøret hund, HVOR ER LINKET KNUDSEN

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-03-10 08:38

Var det ikke ErasmusMontanus der spurgte om den hvidørede hund fra starten ?

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-03-10 08:49

Så har Hr. Klogesen igen udtalt sig:
"men lad os nu se måske det kloge Øjenvidnet Nr. 123456789 har et bud nu han ved så meget om hvide Italienere,som for øvrigt slet ikke blev brugt til at opforstre fasankyllinger med, men til at hejse op i træerne om aftenne, så kyllingerne kunne lære at flyve der op, for at sove.
Det var det nogle jagtvæsner brugte dem til... Men uvidenhed kan man jo blive klog af."
---------------------------------------

Jeg kender ikke til, hvor du har din viden fra, men at du tydeligvis ikke har det store kendskab til opdræt af fasaner, er åbenbar for enhver.
Netop de hvide italienere var/er fremragende til at passe yngel, så derfor er de blevet brugt i stor stil hos diverse jagtvæsener. Jeg skal medgive, at de også er blevet brugt "flyvende" i kasser, men det kender du jo så godt til fra dine agerhøns. Det er faktisk derfra ordet "burhøns" stammer - se nu har jeg igen bibragt dig viden, som du troede du havde - mon ikke det er på tide, at du også betænker mig med lidt POING ?

Øjenvidnet4½ß

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 16:07

Øjenvidne du er blot syg.....

Erasmus bliver bedt om at linke en tråd - Klovnen sandhedsvidnet fare straks til tasterne med noget bræk - er du måske Erasmusmontanus,siden du svare for ham????

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 16:24

Halllllllllllllllllllløøøøøøøøøøøøøøøøøøj for et humør Knudsen, gik din hundetræning ikke så godt

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 16:31

Jo da men jeg blev våd. Synd du ikke kunne være med,men den mulighed har du jo ikke

For nu ikke at du skal trætte deltagerne herinde,med dine `ne indlæg, så vil jeg lige fortælle dig, at jeg også træner i morgen men det er schweiss spor ikke som i dag mark. træning.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 16:38

Du er en helt Knudsen ikke så snart er sneen væk så skal du ud og forstyrre i naturen med din løse hund, det stakkels vildt er ikke engang kommet sig over vinteren, men her med dit sidste indlæg viser det da klart og tydlig at du ikke har meget forstand på natur og de dyr der lever i den.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 16:51

Det er så din mening.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-03-10 17:15

Lille Ballehof.

Kl. 16:07 svarer du mig med en underlig besked, om jeg måske er ErasmusMontanus ? Nej hvor kan du da tro det ! Jeg har blot svaret på et spørgsmål fra dig, hvor du bruger mit navn, så hvorfor skulle jeg ikke svare når du henvender dig ???? Det plejer dannede mennesker altid, men det er jo helt fremmed for dig, det med dannet !!
Ellers må jeg give Sandhedsvidnet ret i, at dit humør er mildest talt elendigt - ville hunden ikke rette sig efter dine anvisninger eller du fik måske selv stød fra halsbåndet, da der var gået overgang i skidtet p.g.a. regn ??
Det er beundringsværdigt at du træner, men scheiss-spor - har du forstand på det ? Tror du ikke du skal overlade det til mere kompetente folk ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-03-10 22:40

Pas nu på min ven - halsbånd, strøm og regn er du ikke lidt ude at svømme nu!
Hvad forstand har du på det og hvem der bruger det. Det kunne jeg godt tænke mig at høre noget om er det din ven Sanhedsvidnet eller måske Provsten, der bruger sådan noget???

Det kan med sikkerhed ikke bruges til en hun,der skal lære at gå schweiss spor - men sikkert til dig, hvis du ville lære en hund noget som helst. Jeg trykker gerne på knappen eller hvad det nu er man trykker på - du kan nok forklare mig det i forvejen Ik`.................

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 21-03-10 22:41

Hejsa Øjenvidnet4
Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er er et scheiss-spor, er det noget der er i underbukserne, bliver underbukserne slæbt hen ad jorden og så skal hunden finde dem?
ErasmusM

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-03-10 06:36

Knudsen påstår du nu at JEG bruger dressurhalsbånd=el-halsbånd? jeg har spurgt dig før, men du har undgået at give svar på det, kender DU til nogen som bruger eller har brugt dette halsbånd?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-03-10 08:37

Bendt Ballegård

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-03-10 22:40
--------------------------------------------------------------------------------
"Pas nu på min ven - halsbånd, strøm og regn er du ikke lidt ude at svømme nu!
Hvad forstand har du på det og hvem der bruger det. Det kunne jeg godt tænke mig at høre noget om er det din ven Sanhedsvidnet eller måske Provsten, der bruger sådan noget???

Det kan med sikkerhed ikke bruges til en hun,der skal lære at gå schweiss spor - men sikkert til dig, hvis du ville lære en hund noget som helst. Jeg trykker gerne på knappen eller hvad det nu er man trykker på - du kan nok forklare mig det i forvejen Ik`................."
-----------------------------------------------------------------------------
Jeg har ikke forstand på el-halsbånd, men ved det eksisterer og visse personer bruger det, når forstanden ikke længere slår til ! Hvorfor blander du både Sandhedsvidnet og Provsten1 ind i dette ?
Kender kun disse personer herfra sitet som ærlige og redelige mennesker, der før har taget afstand fra brugen af disse iøvrigt ulovlige midler.
Men en viden må du jo have, da du skriver det ikke kan bruges til en hun (tæve?) - så om igen, makker!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-03-10 08:44

Hr. ErasmusMontanus.

Det er en helt speciel østrig/ungarnsk afart at blodspor (schweiss), som ofte anvendes i drikkelag i pågældende lande - men det er også første gang jeg er stødt på fænomenet i DK. Gad vide om bb1 er én af de første pionerer inden for dette felt ? Formentlig en god oprejsning for ham, da et schweiss-spor nok er for vanskelig en opgave for ham !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-03-10 10:11

Øjenvidneet er ikke jæger. Det er hermed fastslået.
Han ved ikke - skriver han selv- at der findes noget der hedder schweiss og schweiss rgistret!
Og I det ene indlæg skriver han, at han ikke kender til brugen af EL - halsbånd og i det næste beskylder han andre for at bruge det..

Kan alle efterhånden ikke se - hvad det er for noget der foregår herinde????????

Og forstå hvorfor netop en person,som øjenvidnet er blacklistet af flere.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-03-10 10:31

Kratluskeren Ballehof

Din påstand om, at jeg ikke er jæger, må du gerne uddybe !
Hvor har jeg skrevet at jeg ikke kender schweiss- eller schweiss-registret ?? Det jeg svarede Erasmus på var scheiss og det er noget helt andet !!
Mig bekendt er du den eneste der har blacklistet mig, så din påstand om at jeg er blacklistet af flere holder naturligvis ikke ! Igen bliver du taget i en løgn, men det er jo langtfra første gang !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-03-10 10:43

"Det kan med sikkerhed ikke bruges til en hun,der skal lære at gå schweiss spor" . . .
Kommentar: Min hun er enorm sikker, når hun går på sporet af sko.

"Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er er et scheiss-spor, er det noget der er i underbukserne, bliver underbukserne slæbt hen ad jorden og så skal hunden finde dem?"

Kommentar: "Scheisse".

Rene guldkorn.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-03-10 11:19

Til Tonganeseren

Du har sgu' ret : Ballehof er en sand mester udi det morsomme, helt uden at ville det !!

Man fristes til at sige: Scheisse-gut, Egon !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 22-03-10 13:21

Jeg kan forstå på korrespondancen i denne tråd, at Bent Ballegaard beskylder undertegnede for at bruge ulovligt halsbånd ! Det er en alvorlig anklage, som jeg gerne vil have en undskyldning for. Naturligvis tager jeg ikke sådanne midler i brug - jeg bruger stort set aldrig halsbånd eller liner til mine hunde, det er nemlig meget nemmere at dressere en hund uden line, når først den er kommet over hvalpestadiet, dvs. 6-8 mdr. Så Ballegaard, jeg forventer en undskyldning fra dig snarest.

Mht. dette scheiss-spor der er henvist til, kan jeg oplyse om, at til nybegyndere bruger man lange underbukser, da der kan være mere fjert i dem, end de små. Eneste betingelse er, at der ikke benyttes NET-UNDERBUKSER - der sætter man alligevel grænsen !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-03-10 13:41

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-03-10 15:59

Hvis en hund har svært ved at følge slæbesporet på underbukseslæb, skal man bare vende dem, da det giver en bedre fært

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 50 point
Dato : 22-03-10 16:39

Special vandhun fra det det nedre Søhøjland, har gået et 180 timers spor 120 km spor på en G-streng modsat vindretningen.
Det kan kun udløse et ærefyldt gylp, vi er bundløs benovet da det også forgik i styrtende regnvejr.

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-03-10 17:41

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-03-10 18:13

Ja man kan jo kun forvente svar,som folk har forstand....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 22-03-10 18:58

tak for det øjenvidnet vi får godt nogen på når der gives svar på tiltale)))

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 22-03-10 19:08

Hintermand frit oversat fra niederseelandsk

Endes gut alles gut
Keep smiling old chap
Chapis

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 22-03-10 22:37

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet