/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
oversæt
Fra : kivi
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 12-03-10 12:53

er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg får oversættelsen til at virke i office 2007

Accepteret svar
Fra : nielsjs

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-10 14:02

har du markeret dem tekst der skal oversættes?

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 12-03-10 14:10

altså hvis du har købt.
for du er vist nødt til at købe sprog hos Microsoft

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-03-10 15:53

Citat
Klik på Oversæt under fanen Gennemse.
Tip! I Word kan du højreklikke et sted i dokumentet og derefter klikke på Oversæt i genvejsmenuen.

Klik på OK for at installere de tosprogede ordbøger og aktivere oversættelsestjenesten via opgaveruden Opslag, hvis det er første gang, du bruger oversættelsestjenesterne.
Marker de sprog, du vil oversætte fra og til under Oversættelse i dialogboksen Opslag for at ændre de sprog, der anvendes i oversættelsen. Hvis du eksempelvis vil oversætte fra engelsk til fransk, skal du klikke på Engelsk (USA) på listen Fra og på Fransk (Frankrig) på listen Til.
Bemærk! Klik på Indstillinger for oversættelse, og vælg derefter de ønskede opslagsindstillinger for at tilpasse de ressourcer, der skal anvendes til oversættelse.

Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Tryk på ALT, og klik på et ord for at oversætte et bestemt ord. Resultaterne vises under Oversættelse i opgaveruden Opslag.
Marker ordene, tryk på ALT, og klik på det markerede for at oversætte et kort udtryk. Resultaterne vises under Oversættelse i opgaveruden Opslag.
Klik på Oversæt hele dokumentet under Oversættelse i opgaveruden Opslag for at oversætte et helt dokument. Der vises en oversættelse af dokumentet i webbrowseren. Oversæt hele dokumentet er kun tilgængelig i Microsoft Office Word.
Bemærk! Sikkerhedsadvarsel om beskyttelse af personlige oplysninger Hvis du vælger at få oversat hele dokumentet, sendes dokumentet ukrypteret til en oversættelsestjeneste hos en tredjepart. Som med andre oplysninger, der sendes ukrypteret over internettet, kan det være muligt for andre at se dokumentet.

Skriv ordet eller sætningen i boksen Søg efter, og klik derefter på Start søgning for at oversætte et ord eller en sætning.
Tilbage til toppen

Taget fra hjælpe filen i Word

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-03-10 17:29

Tak for svaret nielsjs.