/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Signatur outlook 2007 win 7
Fra : smeden123
Vist : 474 gange
300 point
Dato : 11-03-10 12:36

Har aldrig haft det her problem før.
Når jeg prøver at lave en ny signatur, så kommer den fint og spørger efter navn, det skriver jeg så, trykker ok, derefter sker der intet.
Så jeg kan altså ikke lave en signatur....Underligt.
Har kørt en rep af office. Det er en helt ny pc.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-10 12:52
Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 11-03-10 12:58

Tja den sidste beskriver da mit problem, men der er ikke rigtig nogen løsning på det.
Som sagt, der sker intet når jeg trykker på ok. Så jeg kan ikke komme ind og redigerer noget som helst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-10 13:08

Prøv at slå UAC fra, det kan forhindre pc i at skrive til specifik mappe

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 11-03-10 13:25

Desvære heller ikke noget forskel. Underligt, har aldrig oplevet det før.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 11-03-10 16:03

Det er nok et dumt spørgsmål, men når du har skrevet navn og trykket ok, så kommer navnet vel frem i det øverste vindue og du husker at udfylde det nederste vindue med den tekst du vil have vist -ik¨?

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 12-03-10 08:47

He he, når jeg trykker ok, så kommer navnet ikke frem. Det er det, som er hele problemet

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 12-03-10 10:13

Aha nu kom jeg lidt nærmere, når jeg logger på som administrator og sætter mail op, så kan jeg godt lave det. Brugeren har admin rettigheder på maskinen, men er der nogen, som ved hvor de ellers skal have fuld kontrol for at det virker?

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 22-03-10 11:51

Har fundet problem. Jeg slettede profilen og så virker det igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : smeden123

Dato : 22-03-10 11:52

Jeg fandt selv en løsning, se overstående.