/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
heller22 Kompensation for tab af point
Fra : Krummen
Vist : 936 gange
500 point
Dato : 06-03-10 04:11

Hej heller22.

Pr kulance tildeler jeg dig hermed 500 point som genetillæg. Du skal dog vide, at det var i den gode sags tjeneste og absolut ikke personligt

Mvh Krummen / Klumme

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 06:00

Du er da heller ikke for klog sådan at ødelægge et godt spørgsmål. Glemte du forresten ikke at nævne et par af dine andre profiler?

BullGuard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 08:04

One more time:

Jeg orker ikke at teste dette, men har en fornemmelse af, at man kan omgå denne smiley spam således:

I IE 8 ; vælg browseremenuen: Værktøjer (Alt + u) -> Internetindstillinger -> fanen 'Avanceret' ..afsnittet ' Multimedier' -> Fjern flueben fra punktet 'Vis billeder' -> tryk [Ok]

Prøv det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-03-10 09:56

Nå så kom hashhjernen lige på banen med en klogskider Ak ja ak ja

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 11:01

Molo

Jeg har lige prøvet, og Kandu kommer til at se meget besynderlig ud. Der vises slet ingen billeder, heller ikke på forsiden af kandu, du kan ikke se når et spørgsmål er låst, der er ikke et eneste lille ikon. Og det hjalp ikke så jeg kunne åbne det spørgsmål uden problemer. Beklager for ideen var god nok.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 21:33

Hej krummen

Det er jo ikke nemt for heller22 at gi' sig til kende, du har jo BL ham

og mig os Klaudi_LVII

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-03-10 00:04

Hejsa Krummen / Klumme

Skal hilse fra Heller (mig selv) og sige, at han (mig selv) ikke tog det personligt, og at du er tilgivet. Og så skal jeg spørge fra Heller (stadig mig selv), om du lige vil ha den go´he at ophæve den sortlistning, så han (duvednokhvem) kan gi´ sig til kende og allernådigst modtage det "genetillæg" .

Mvh Chris

PS! Og Klaudi + K. den toogtresindstyvende, er det nu, jeg skal lade være med at oprette en takke-tråd til dig, bare for at drille "KanduSvar" ?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 03:22

Shit LOOOL Sorry heller. Det er osse alle de skide idiotprofiler som man blacklister...pludselig går der inflation i det, og så er der efterhånden ikke styr på det mere. Men du har nok sagt noget "grimt" til mig en dag og så er jeg blevet sur og har blacklistet dig Men da jeg ikke er den nagbærende type, så er du tilgivet uanset hvad du har kaldt mig, og din karantæne er hermed ophævet

En af dagene skal jeg lige have luget ud i alle disse BL

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 09:22

Citat
PS! Og Klaudi + K. den toogtresindstyvende, er det nu, jeg skal lade være med at oprette en takke-tråd til dig, bare for at drille "KanduSvar"

Nej lad være med det, og så er det LVII syvoghalvtresindtyvende, nok ikke stavet rigtigt,men du kan se meningen med det, ik'

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-03-10 13:15

Årh for hulen da også . V = 5, og det v jeg da godt . Og altså ingen P eller dril til KanduSvar her fra . Underforstået, at jeg skal lære at dy "os" .

Og hej Krummen.

Tak for tilgiveriet. Og jeg kan altså virkelig ikke forestille mig, at jeg skulle ha været slem til dig på noget tidspunkt, da jeg immer wieder er en rar . Og god arbejdslyst med oprydningen i den liste. Der er edderhakkemaj mange på den .

God dag til alle .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 13:55

Ja chris, der er mange...for mange, men som skrevet, så BL jeg alle disse Jørn-profiler en mas og s'føli en del andre, men det har taget overhånd. Det er slet ikke sikkert du har "mobbet" mig....det kan være en fejl begået i en blodrus. Når man ser pistolmundinger alle steder, så er man som gammel cowboy hurtig til at trække sin 17 skuds peacemaker (Colt 45 og lidt til)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-03-10 14:05

Citat
men som skrevet, så BL jeg alle disse Jørn-profiler en mas
Det forstås . Og nu ska jeg sgu ha en morfar . Ser ind senere .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 16:07

Øhhhhmåske jeg er lidt fatsvag, men er heller22 og Cathcart den samme?? Så lad heller22 komme på så jeg kan få lukket spørgsmålet

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-03-10 22:47

Nu du selv spør . Ja, en anelse fatsvag er du sgu, for de 2 hallunker, som du omtaler, har været kendt som en om samme venlige, konfliktsky, godhjertede og jeg ska gi dig ska jeg person siden sensommeren 2009 eller måske før endda .

Mvh Chris

PS! Og velkommen i klubben for fatsvage. Jeg har indtil i går troet, at Klumme var en der bare efterlignede dig

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 22:48

Hmmmm lad det blive mellem os så

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 500 point
Dato : 07-03-10 22:49

Halloooo, så er jeg her .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 22:50

Men kan du ikke logge heller22 ind, så den profil, som er den forurettede part, kan få sit genetillæg.

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 22:51

Nå...det var da på tide

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-03-10 22:52

Citat
Hmmmm lad det blive mellem os så

Mellem hvem af os ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-03-10 22:55

Det her må være lige så forvirrende som et krydsforhør

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-03-10 23:01

Og jeg skal hilse fra Heller og sige 500 gange tak for tillægget . Han er sataneme glad, det heldige asen .

Mvh og natter og slut fra os, der pjatter. (Ski godt, at det j kom med).

Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-03-10 23:09

Jeps, glad er jeg, og jeg siger da også pænt tak. Pænt tak, Krummen .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-04-10 19:58

. Sjovt at genlæse denne meget "krystalklare" tråd .

Mvh Chris .