/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til No1Here
Fra : Klumme
Vist : 623 gange
300 point
Dato : 05-03-10 13:57

Hey No1Here.

Du gør fuldkommen ret i at crashsmiley denne tråd. http://www.kandu.dk/spg145362.aspx

Jeg skånede denne tråd, fordi jeg synes emnet er problematisk, men da denne stinkende møgbunke dukkede op i tråden, var den alligevel ødelagt......som alle andre tråde den stikker sit ækle fjæs frem i. Den narrøv kan ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele. Hvorfor fanden har man ikke en lov, som tillader at den slags kræftbylder aflives og udstoppes til skræk og advarsel for kommende generationer. Kunne måske osse tyndskiveskæres og plaskes i formalin til brug for lægestuderende og sygeplejersker.

Så til min rædsel, at psykopaten angiveligt også har avlet og formeret sig. Gyyyyyyyys Men det er selvfølgelig meget almindeligt for primitive livsformer.

Accepteret svar
Fra : No1Here

Modtaget 310 point
Dato : 05-03-10 14:18

Jeg havde uden held forsøgt at framelde mig tråden, og jeg gider virkelig ikke åbne min e-mail indbakke og og slette mere end 200 kandu mails, fordi sådan et fæ sidder og overspammer en tråd med intetsigende bræk. Ærgerligt at kandu ikke tager affære og kyler ham ud. Men når de tilsyneladende er ligeglad, så er jeg til gengæld også ligeglad med at stoppe mail spammingen på min helt egen måde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:03

100 % enig!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:04

Tak for svaret No1Here. God weekend