/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
dødsfald
Fra : FidoFlap
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 02-03-10 06:46

Vil gene lukke min fars profil ned, da han afgik ved døden lørdag d.27-2 2010
mvh datter af fidoflap

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 02-03-10 07:36

Hej

Det er jeg ked af at høre, men man kan ikke lukke sin profil ned.
Hvis man gjorde det ville der mangle noget i alle de spørgsmål man har været med i.
Det du kan gøre er at gå ind i indstillingerne og fravælge alle mails herfra.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-10 10:02

Du kan skrive direkte til kandu og fortælle at din far er død, så kan Kandu slette hans profil. Og det gør de også. Husk at i Facebook kan man selv slette sin profil, hvis han havde profil der.

Og det gør mig ondt for dig.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-03-10 14:51

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 16

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-10 14:54

hawaii7

Det er hans datter der har lavet tråden fordi hendes far er død. Så det er da ligegyldigt om faderen har annulleret.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-03-10 17:01

Datter af Fidoflap - det gør mig ondt med din far.

Håber, du finder ud af det.

Hanne