/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Etiketter i Word 2007
Fra : coehlen
Vist : 1806 gange
100 point
Dato : 22-02-10 20:17

Jeg har i Word 2003 IKKE haft problemer med at flette data fra et Exel-ark ind i en etikette-opstilling. (Navne og adresser fra et medlemskartotek til klistermærkeark til postforsendelser)

Nu står jeg for at skulle lave det samme i Word 2007 – og det kan jeg ikke få til at virke.
Når jeg følger guiden får jeg kun eet felt i anden etiket. Resten fyldes ikke ud.
Jeg har forsøgt at kopiere det dannede felt til nogle af de følgende etiketter og der kommer da også de følgende data fra excel-arket. Men det var da meningen, at det skulle ske automatisk til alle etiketterne ! Er der nogen, der kan og vil hjælpe mig ?

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-10 20:24

Jeg har ikke brugt det siden 2003

Måske kan du hente hjælp her..
http://office.microsoft.com/da-dk/word/HA100819761030.aspx?pid=CH100626281030

Godkendelse af svar
Fra : coehlen

Dato : 22-02-10 22:57

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Jeg havde åbenbart overset et trin i proceduren, så det var godt lige at blive mindet om online-hjælpen. Jeg har fået det til at køre.