/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windows Live Movie Maker ver Windows 7
Fra : hunter14
Vist : 1060 gange
171 point
Dato : 21-02-10 21:09

Hej

Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg klipper 8 sek ud af digital film med på 5 min.

Bemærk jeg kan kun markere alt. Det med start og slut tidspunkt kan jeg ikke få til at fungere
Så er der en der ligger inde med vejledning jeg kan forstå vil jeg blive taknemmelig

Bemærk at jeg Windows Live Movie Maker som kører på Windows 7. Den er betydeligt anderledes end de tidligere Versioner.

MVH
Hunter 14.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-10 21:38

Citat
Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg klipper 8 sek ud af digital film med på 5 min.

Ja - det kan du IKKE

Det du kan gøre vil være at klippe den første havdel(eller hvor meget det nu er) fra og derefter den bageste - disse kan så sættes sammen.....

WLMM er IKKE et videoediteringsprogram - og er i realiten "dårlige" end den gamle version....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-10 21:40
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-10 21:48
Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 22-02-10 08:44

Refi
www.pcech giver en advarsel om troian fra advast

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-10 09:14

Hmmm...

Ingenting her, men lad bare linket være - det næste var nok mere vigtigt i dette tilfælde

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-10 09:15

Prøv med Format Factory
der kan du hente din fil ind, markere det du vil bruge og gemme det
http://formatoz.com/

ps, her er der ikke noget med
http://www.pcmech.com/article/windows-live-movie-maker-tutorial-video/
bruger os Avast

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 22-02-10 09:30

Refi - Klaudi

Prøvede igen -- denne gang ingen advarsel -- ved ikke hvad der hvorfor der kom en advarsel --
udemærkede link med god forklaring
Anuarak