/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MPEG 4 igen
Fra : boye
Vist : 518 gange
200 point
Dato : 28-04-03 18:27

Alle de svar jeg fik i forrige spgm(Dato : 27-04-03 18:04)var ikke noget der kunne bruges.Filerne jeg ville have converteret viser sig som TWINS VIDEO PLAYER fil,men
det er måske slet ikke noget der kan konverteres??De er taget ned som musik videoer
Hilsen Boye

Accepteret svar
Fra : olefabricius

Modtaget 210 point
Dato : 28-04-03 19:13

Boye
Har været ude for sikkert det samme som jeg,mange af videofilerne mangler helt billeder, jeg har vel nedtaget ca 100 filer og der er kun billeder på ca 30
Mvh Ole

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 28-04-03 19:17

P S
Jeg går ud fra du har førsøgt dig med div medie afspillere

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 28-04-03 19:26

Kig lige på dette her:
http://www.imagespro.com/search.php3?q=MPEG4+converter

særlig no. 3

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-04-03 20:21

Det ville være dejligt, hvis du kunne give et link eller selv har mulighed for at ligge en mindre fil op så vi selv kan prøve om vi kan afspille.

Ellers så send evt. en mindre fil til r@oncable.dk så jeg kan prøve.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : xou

Dato : 28-04-03 20:40

hej igen (fra i går) !
her kan du lave avi om til mpeg men ikke 4 ???
http://smartsite.dk/download_konvertere.shtml
Konverteringsprogrammer
Programmer der laver filer om til noget andet. Det kan fx. være at lave en avi om til mpeg, som er det format der skal bruges til at lave en VCD. Det kan også være til at ligge lyd på en DivX-film.

Kommentar
Fra : boye

Dato : 28-04-03 20:45

Hi alle
Tak for deltagelsen,men jeg har efterhånden prøvet div henvisninger,og hælder mest til olefabricius.Tak boye

Godkendelse af svar
Fra : boye

Dato : 28-04-03 20:46

Tak for svaret olefabricius.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-04-03 20:57

Hmm - hvad mener du så svaret er?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-03 01:00

http://www.simtel.net/pub/pd/55352.html Der finder du twins videoplayer. Jeg tror dog ikke det er et særskilt videoformat! Er du sikker på fejlen ikke ligger i at du allerede har twins videoplayer indstalleret og associeret til diverse videoformats? Hvis man så samtidig har standardfunktionen skjul kendte filtyper vil alle de associerede filer jo vise sig som twins videoplaer fil selv om det er en mpeg2 f.eks? Correct me if I'm wrong!

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 29-04-03 07:27

Tedd
Det er sandsynligvis det samme jeg har gjort,men kunne du ikke uddybe det en
smule da det åbenbart er opsætningen det er galt med ,men for mig kræver dit svar
en forkl til en novice,mener jeg har fanget tråden men forstår ikke helt.De 200 point er dine .Til bjarne_h.. Noviser er engang imellem nød til at forklare det som det opleves,da den rent tekniske forklaring er opgivet,ellers var der ingen grund til at spørge!!!!
Mvh Ole