/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Budgetskema
Fra : jetteirene
Vist : 2177 gange
30 point
Dato : 13-02-10 13:31

leder efter et budgetskema, hvor jeg kan skrive mine udgifter og indtægter, kan godt lave et selv, men dem jeg har set (kan ikke huske hvor) har været fine.
et der er let at overse og sikre sig at jeg ikke glemmer noget, på forhånd tak

Venlig hilsen

jetteirene

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 40 point
Dato : 13-02-10 13:35

Her er et fra nettet http://kvinderogpenge.web.surftown.dk/wordpress/wp-content/uploads/budgetskema.xls

Men det bedste er at du selv laver det i Excel, eller som en tabel i Word.

Godkendelse af svar
Fra : jetteirene

Dato : 13-02-10 13:39

Tak for svaret granner01.

Det er lige det jeg har ledt efter, super dejligt

Venligst fra

jetteirene

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-02-10 13:51

Et budget skema i Excel, er nu heller ikke af vejen.
Her kan du lægge budget, for et helt år, og efterfølgende indtaste de reelle tal, måned for måned, hvorefter du vil kunne se om budgettet holder.
Der skulle jo gerne være overskud sidst på året!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-02-10 14:17

Selv tak du. Og god weekend.