/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Konvertering af DVD til MP3
Fra : zxcvbnm1
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 13-02-10 12:00

Hej
Jeg har købet en Samsung P3, der blandt meget andet kan afspille video.
Hvordan får jeg konverteret en DVD eller en optaget udsendelse fra TV til et format som min MP3 kan afspille?
Samsung P3 understøtter blandt andet: AVI, SVI, DIX3/4.5, MPEG4, VMW m.fl.

Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe.

Med venlig hilsen

René

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-10 12:04

Format Factory
http://formatoz.com/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 13-02-10 12:05
Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-02-10 12:09

Citat
Hvordan får jeg konverteret en DVD eller en optaget udsendelse fra TV til et format som min MP3 kan afspille?

Der er noget du har misforstået.

En mp3 afspiller kan ikke afspille video

Men din samsung P3 kan måske.
Brug det medfølgende software.
Eller byt den til et fabrikat hvor der følger den nødvendige software med

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 13-02-10 12:33

Tak for svaret Klaudi. Det virker helt perfekt.
Ha´ en god dag.

Med venlig hilsen

René

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-10 12:35

Velbekommen og i lige måde