/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mærkedage.dk - Login
Fra : Ammitz
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 10-02-10 11:30

Jeg har i flere år haft en huskeliste på denne side, - den sendte mig en mail, hver gang een på listen havde en mærkedag.
Pludselig - her i det nye år, - har den svigtet hos mig.
Er der nogen af jer som også har dette problem???
Véd nogen hvorfor, - er sidens service stoppet?
Jeg kan stadig gå ind og se alle mine optegnelser!
Ammitz

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-10 11:36

Hejsa.
Det har jeg også men skal dog hvert nyt år starte forfra og skrive det ind i det nye kalenderår.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 10-02-10 12:00

Det undrer mig, - jeg har nu haft siden i 3 år, uden at skulle gøre andet, end slette de ting som ikke mere skulle være der.
Jeg så lige, at man kunne klikke på opdater, - det har jeg så prøvet, og ser lige,om jeg i morgen får en mail. Det burde jeg!
Så vender jeg tilbage.
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-02-10 12:48

Jeg kan ikke få lov til at oprette mig som ny bruger med en anden mailadresse og et andet password. Den hopper da til min gamle liste, og der virker systemet som sagt ikke.
Jeg får stadig ikke mails, - har forsøgt at spørge på den mail der henvises til, - men får intet svar.
Har forsøgt at ringe til TrendZ som står bag siden, - men nummeret virker ikke - markeres med fejlsignaltonen.
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-02-10 12:49

Findes der evt. en anden tjeneste som kan bruges i stedet?
Ammitz

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-10 12:22

Citat
Findes der evt. en anden tjeneste som kan bruges i stedet?

Ja det gør der hvis du vil ha' en hotmail adresse.
Jeg er skiftet til det og den virker.