/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
du milde himmel
Fra : brorteil
Vist : 504 gange
11 point
Dato : 10-02-10 11:28

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 11:45

ja ja

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 10-02-10 13:37

Herrer Gud - Er det så slemt? Sæt nu ingen havde opdaget at der var opdateringer ...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-10 14:48

Det er da et godt tip, jeg har slået automatiske opdateringer fra fordi jeg selv vil bestemme. Jeg søger efter dem hver mandag.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 15:21

Citat
Det er da et godt tip, jeg har slået automatiske opdateringer fra fordi jeg selv vil bestemme. Jeg søger efter dem hver mandag.

Netop, du søger selv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-02-10 15:29

Nåe jeg troede du afinstallerede hver mandag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-10 15:53

Windows skal geninstalleres og alle opdateringer incl. servicepack indlæses hver mandag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-10 16:19

Jeg har alle de opdateringer der er kommet, men nu har jeg flere gange fået kuk i min maskine ved automatiske opdateringer. Men hvis jeg selv henter dem, gemmer dem på min PC, deaktiverer nettet og så installerer dem, så går det godt. Jeg er så træt af at min computer lige pludselig ikke virker, og så er det en forbandet opdatering der er installeret.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 17:04

Citat
Windows skal geninstalleres og alle opdateringer incl. servicepack indlæses hver mandag

Tak Eyvind, det gør jeg fremover.

granner 01, opdateringerne er de samme, automatisk eller manuell.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-02-10 17:22

Jeg fik at vide der var opdateringer klar, så jeg klikkede "Hent" det skete der så ikke en skid ved

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-10 17:44

Er det ikke gået op for jer at Microsoft skal sende opdateringer ud til alle mulige forskellige maskiner. De sender dem ud og venter på at folk skal få problemer og sende en fejlrapport. Så retter de opdateringen til og udsender den igen. Og igen Og igen. Indtil den har ramt så bredt som muligt.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 18:12

Citat
Er det ikke gået op for jer at Microsoft skal sende opdateringer ud til alle mulige forskellige maskiner. De sender dem ud og venter på at folk skal få problemer og sende en fejlrapport. Så retter de opdateringen til og udsender den igen. Og igen Og igen. Indtil den har ramt så bredt som muligt.

Jeg får dem først når alle rettelser er på plads, en hemmelig aftale med Micro.

Mine opdateringer kører automatisk og der har aldrig været problemer med dem.

BASTA SQU

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-10 18:27

Såvel 'tippet' ..som spørgsmålet ..er ???
..efter min bedste overbevisning: NOGET HETERO-/BØSSE-/LEBBE- FNIDDER

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 18:32

HJÆÆLP en bøssekal hvor ? ? ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-10 18:42

Citat
efter min bedste overbevisning: NOGET HETERO-/BØSSE-/LEBBE- FNIDDER

MOLO...det kan du sq selv være

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-10 18:43

Altså - hvis jeg havde aut. opdate sat til ville jeg have fået IE8 ind i min Vista.
Men microblød serverer en det opdateringer som jeg så henter.
Jeg elsker at bestemme selv, eller tro at jeg gør det.

Så nu har jeg:

XP med IE6
Vista med IE7
Win7 med IE8

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-10 18:49

Jeg vil også selv bestemme, jeg har XP med IE6, jeg har IE7 og IE liggende, men har endnu ikke haft lyst til at installere dem. Vista vil jeg ikke røre ved, min mand har det og det er for meget bøvl. Om ½ år køber jeg Win7, men ikke før de kommer med en servicepakke 1 hvor de har alle de manglende drivere.

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 20:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål