/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7 - Explorer problemer
Fra : Gin
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 09-02-10 17:21

Efter anskaffelsen af ny komputer med Windows 7 styresystem fungerede Internet Explorer fint. Jeg bruger som startside "Eniro", hvor man kan se alle avisernes nyheder.
I den sidste uge har jeg oplevet, at jeg, når jeg er på Eniro-siden og trykker på et link til en nyhed, må se, at der ikke sker noget som helst. Jeg kan høre, at komputeren står og tygger på mit kald af linket - men intet sker.
Forneden på siden er der dog til højre det gule udråbstegn med fejl.
Jeg troede så, at det var manglende Java og downloadede det nyeste, men det hjalp ikke.

Er der nogen der har oplevet samme ting og kan afhjælpe dette?

Med venlig hilsen

Gin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-02-10 19:39

Det kan også være flash at du mangler.
http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP
Husk at fjerne hak i google søgelinie hvis du ikke vil have den med.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 22:00

Prøv at start med at slette cookies og midlertidige internetfiler

Funktioner- internetindstillinger -

Kommentar
Fra : edison

Dato : 10-02-10 06:20

i explore. tryk på funktioner. og aktiver kompatibilitet.
så burde den være der.

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 10-02-10 08:58

Hej til alle hjælpere,

Jeg har nu prøvet alle de givne råd - men ingen af dem hjælper desværre. Fik også lige en sikkerhedsopdatering fra Microsoft - det hjalp heller ikke.

Nye råd savnes, tak.

Hilsen fra

Gin

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 27-03-10 18:02

Hej,

Jeg er nu gået over til at bruge Google Chrome som browser - det har løst problemet.

TAK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-10 23:16

Ehm... det var da underligt at det kunne hjælpe... men godt nok for dig

Annuller spørgsmålet
Fra : Gin

Dato : 28-03-10 08:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål