/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lang jakke/frakke?
Fra : rosekamp
Vist : 661 gange
200 point
Dato : 08-02-10 13:53

Min mand har brug for en lang jakke / frakke / cottoncoat / trendcoat / trenchcoat, hvad det nu end måtte hedde, som kan bruges til kjole og hvidt. Jeg kan simpelthen ikke finde noget i vores flække. Nogen der kender en forretning i trekantsområdet, som sælger sådan en?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-02-10 16:34
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-10 17:53

I Kolding Storcenter er der vist flere muligheder, her er bl.a. Kaufmann

http://www.kaufmann.dk/Jakker+og+Frakker.1358.aspx