/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adresselinie/faneblad forsvinder
Fra : taliskoko
Vist : 2195 gange
100 point
Dato : 08-02-10 13:22

På konens PC (XP) er det lykkedes kattene, at gøre sådan at adressefeltet og der hvor fanebladende er glider op når de ikke benyttes, samtidigt er proceslinien, og "startknappen" også væk. Jeg er sikker på det bare er et flueben der mangler, men hvor... ???

Det er explore 7.0

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-02-10 13:29

Den med Faner i IE syntes jeg ikke at genkende, proceslinjen kan du vel se
når mus er i bunden af skærmen, højreklik på proceslinje vælg egenskaber
fjern markering i Skjul proceslinje automatisk

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 110 point
Dato : 08-02-10 13:54

De små kræ har sikkert trådt på F11

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-02-10 14:46

Ja der var den jo, F11 f.. h......

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-10 14:58

Nemli' ja!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-10 14:59

Eller skulle man sige: Katen rive og kradse mig - JA

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-10 22:42

Klik på Vis og undersøg om der markering de rigtige steder, der skal være en markering ud for Navigationslinje (Firefox) hedder linjen også det hos M$ ?

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-10 18:01

Tak for svaret webm. Det var da det de havde...