/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BlackPeet syg i roen
Fra : Krummen
Vist : 1088 gange
10 point
Dato : 08-02-10 11:43

Hvad fanden sker der i hovedet på den båtnakke??

12 hjernedøde spørgsmål på 4 dage, hvor af de 9 er annullerede

Citat
Besvarede spørgsmål fra BlackPeet
Alle grupper   side : 1 af 1
#   Dato   Pnt       Spørgsmål   Gruppe
1    07-02-10   10      "Gucci-Helle" (20)   Politik
2    06-02-10   50      Skal Skoleledere fyres/ikke fyres ? (27)   Folkeskole
3    06-02-10   50      Hvilke regler gælder_Folkeskole Ledere ? (4)   Folkeskole
[1-3] af 3   side : 1 af 1
   Annullerede spørgsmål fra BlackPeet
Alle grupper   side : 1 af 1
#   Dato   Pnt       Spørgsmål   Gruppe
1    08-02-10   10      Et møde man kommer til at høre mere til? (1)   Folkeskole
2    08-02-10   10      Er det ikke et godt initiativ ? (1)   Folkeskole
3    08-02-10   10      Indslag i samtlige medier ? (4)   Folkeskole
4    07-02-10   10      "Gucci-Helle" (1)   Politik
5    07-02-10   20      # D@gens @vis # (1)   Smalltalk
6    07-02-10   20      # Dagens avis # (1)   Smalltalk
7    07-02-10   20      Hvordan påvirker aviserne os ? (1)   Smalltalk
8    07-02-10   20      Aviser-Holdninger vs Holdninger-Aviser ? (8)   Andre interesser
9    06-02-10   30      # Skal Holbergskolens leder nu fyres ? # (4)   Folkeskole

Han må være syg i roen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-02-10 11:46

Ja det er jo lige Jørn (Zorto, BlackPeet) i en nøddeskal, et eller andet er der galt i kysen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-10 12:02

Citat
Han må være syg i roen

Tror ikke der er nogen "roe"

Det er en TOM skal....

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 20 point
Dato : 08-02-10 12:25

I min barndom var der en roe-type,husker ikke navnet.Men den kom jeg i tanke om,i forbindelse med dette:
Citat
Han må være syg i roen

Den bemærkede sig ved at,hvis den sad lidt for længe i jorden,bare at være en tom skal,fyldt med vand.(Rådden).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-02-10 13:13

Hvis i er så sure på ham, så klag over ham til Kandu, de har før vist at de ikke finder sig i noget fra ham.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-02-10 13:15

Nu udstiller han sin lidet flatterende selvmedlidenhed her:
http://kandu.dk/tip20725.aspx
Hvis han udviste en anstændig opførsel,her på Kandu,ville han nok få vist en anstændig opførsel,fra os andre.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-10 13:38
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-10 13:59

Kan se at han har fjernet hvad der stod lige før i brugerprofilen, men her er det så i stedet for http://peecee.dk/upload/view/223784

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 14:25

Citat
Han må være syg i roen
Jeg omformulerer (men annullerer ikke hihi)
Han ER syg i roen

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-10 14:57

Citat
Han ER syg i roen

Ja, det er jo egentlig rigtig synd for ham - han har sikkert gået flere år i samme række i planteskolen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-10 15:10

Citat
Hvad fanden sker der i hovedet på den båtnakke??

Hvem fanden havde du tænkt dig kunne svare på det spørgsmål ?????

Du kender jo ikke selv svaret ... eller gør du LOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 15:11

Ja på en måde er det jo, men på den anden side har man jo i det virkelige liv heller ikke den slags rendende ubehandlet rundt blandt alm mennesker. De må et sted hen, hvor de kan få hjælp og ikke generer andre mennesker med deres syge crap.

Han blir jo ikke helbredt, hvis han kun har Kandu som en sutteklud, da ingen alligevel kan give ham kvalificeret hjælp herinde. Den slags lignende båtnakker har tidligere huseret på Kandu, men er da heldigvis smuttet igen.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 15:14

Nej det gør jeg ikke Ans, men jeg er sikker at det er forbudt for børn LOOL

Idioten er rablende vanvittig og en pind i røven på Kandu (undskyld mit franske)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 18:06

Nu rabler det fuldkommen for landsbytossen. Tror lige jeg lukker ham ind, så det bliver synligt hvor syg han er. Om ikke andet så for morskabens skyld. Mentale tosser har jo altid været efterspurgt som underholdning i tivolier og cirkus.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 18:09

Tror sgu osse han er paranoid LOOL Jeg har sgu da ikke brugt tid på at sende ham noget som helst. Jøsses....som om det ikke var nok, at han huserer her. Båtnakkede løgnhals

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 18:30

Citat
Dato : 21-11-09 00:30
Jøsses...og denne lille ubegavede løgnagtige klynkesteffen er ikke den eneste på Kandu. Hvorfor smutter sådan et skvat ikke over på Arto [Yaaark]
http://www.kandu.dk/tip20727.aspx

LOL Syns' båtnakken skrev, at han havde sløret navnet Bo..hvad han så end mener med det sprogbavl. Men nu er den tråd jo ikke speciel svær at finde og hvorfor i himlens navn skulle navnet steffen sløres, når det fremgår af den originale tråd hvem der er tale om.

zorto, blackpik osv osv osv osv .........Han er rablende sindsyg

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 18:43

Og til den højt uddannede coach, mentaltræner, rygeafvænningstræner og bla bla bla. kortoververden (fedt nick LOOOL som siger meget) som nu ekspederer i en telebutik, hvad der ligesom mit tidligere erhverv jo er sagen uvedkommende, kan jeg oplyse, at årsagen til mit stop i taxibranchen netop er typer som tosseJørn og blærerøvskomplekskortoververden... som jeg simpelthen smed ud af min taxi for et godt ord, da jeg ikke mere orkede at høre på deres bræk når jeg transporterede denne latterlige, oppustede og stupide verdensmestertyper.

Jeg brækkede mig i lårtykke stråler, når de startede deres stinkende ordflom samt vamle udgydelser og kylede dem ud i rendestenen, hvor de sammen med andet kryb rettelig hører hjemme. Jeg elskede at se dem begynde at vade hjem i pishamrende regnvejr eller snestorm, da jeg selvfølgelig orienterede andre chauffører i området, om at der vandrede et par småpsykopater rundt og ville have en vogn, foruden at centralen blev orienteret, så de heller ikke kunne ringe efter en vogn LOOOL

Jeg lukker osse lige den idiot (kortoververden) ind....Kan blive en hel morsom tråd hehehehe.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 08-02-10 21:54

webm skrev
Citat
Ja, det er jo egentlig rigtig synd for ham - han har sikkert gået flere år i samme række i planteskolen.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 22:09

Stakkels vækster omkring ham Der burde laves en forening til væksters beskyttelse mod båtnakkede ½hjerner Gu ved om ham er dendrofil (dendrofili = seksuel omgang med træer og buske)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 08-02-10 22:53

Holy shit LOOOL Nu snakker båtnakken med sig selv http://www.kandu.dk/tip20729.aspx:OD:OD og fremviser nogle hjemmestrikkede meddelelser.

Jøsses kan han virkelig få nogen til at tro (ud over sig selv), at jeg skulle kontakte den ½ hjerne. Nå for min skyld ingen alarm. Jeg er kold i røven over for den slags tåbers syge påfund.

Skægt at han ikke kan få det med den skide taxi ud af sit syge hoved og forstå, at jeg IKKE kører taxi mere, af grunde som jeg tidligere har nævnt, så hans ævl om at han hellere vil gå end køre med mig er fuldkommen ude i hampen...
1) Jeg ville kyle ham ud i hoved og røv, hvis han satte sig ind
2) Jeg kører ikke taxi...hvor svært kan det være at fatte....selv for en fatsvag LOOOOL

Og nej...Jeg har IKKE lukket op for blackpik, men for zorto...men det er jo ikke til at holde styr på tåbens 500 profiler og det kan han jo heller ikke selv

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-02-10 00:04

Han er bims i bolden LOOOL LOOL

Lægger man zortos og blackpeets samlede spørgsmål og annullationer sammen svarer det til at idioten annullerer 51,8 % af samtlige af hans latterlige tråde. Han er edderbrandbrølemig en 6 stjernet idiot

Hvordan mon det ville se ud, hvis man lavede den samme beregning på samtlige idiotens profiler på Kandu

Alle grupper   side : 1 2 af 2
#   Dato   Pnt       Spørgsmål   Gruppe
1    06-02-10   60      % Til hawaii7 % (1)   Folkeskole
2    05-02-10   20      Tænk alternativt og bliv fyret (10)   Jura
3    03-02-10   20      USA lidt tilbage med sin undervisning ? (5)   USA
4    02-02-10   10      ¤¤ Til Eyvind ¤¤ (3)   Politik
5    02-02-10   10      Bedre genoptræning af danske soldater? (1)   Politik
6    31-01-10   60      Kender I denne Online-Radio ? (15)   Andet multimedie
7    31-01-10   50      Kender du denne online radio kanal ? (1)   Andet multimedie
8    30-01-10   10      Gåde: Hvor er dette foto taget ? (2)   Foto
9    29-01-10   20      }Til malmin for et fint svar{ (5)   Religion
10    29-01-10   20      =+= Tak for dit fine svar, malmin =+= (1)   Religion
11    28-01-10   10      } Tak for Film Tippet Eyvind { (1)   Film
12    28-01-10   20      Hvad mener I om denne artikels budskab ? (2)   Religion
13    27-01-10   100      ¤¤¤ Til Stouenberg ¤¤¤ (1)   Psykologi
14    27-01-10   20      Er Grafologi en godt redskab? (1)   Andre interesser
15    27-01-10   20      Hvad kan man læse ud fra en håndskrift ? (1)   Andre interesser
16    27-01-10   10      Spørgsmål om grafologi (1)   Andre interesser
17    27-01-10   10      Er det helt forkert ? (1)   Politik
18    26-01-10   10      $ Til Mosebaek $ (1)   Investering
19    25-01-10   50      Har nogen set filmen om Max Manus? (1)   Film
20    25-01-10   10      #}Kun til Krummen{# (1)   Psykologi
21    24-01-10   10      # Til rotw # (1)   Politik
22    24-01-10   10      Hvad er problemet ang.J.Langballe for DF (1)   Politik
23    23-01-10   10      Skal politikere generelt retsforfølges ? (1)   Politik
24    18-01-10   20      Slut med gratis prøve af Windows 7 ? (2)   MS Windows
25    14-01-10   20      Forældre til børnehavebørn: God ordning? (1)   Børn

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 09-02-10 02:43

Tak for svaret Mosebaek. Meget rammende beskrivelse...En tom skal med noget råddent inden i

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 05:26

Citat
En tom skal med noget råddent inden i

Lyder som om det er en person beskrivelse af profilen Krummen ...

Al fornuft er suget ud af en vampyr -
Kun had og intolerance over for andre, som mener noget andet end Krummen er tilbage ...

Elskerkun sig selv

Bevis = Krummen & CreamyGirl

God Valentine Dag og hils din kærste CreamyGirl

zorto

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 05:42

Citat
Hvordan mon det ville se ud, hvis man lavede den samme beregning på samtlige idiotens profiler på Kandu

Det må du skrive til Teamet om at få gjort. En interessant statestik - Helt sikkert ...

Men er "Idioten" så dig eller mig?

Hvem er det lige vi taler om her?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 05:46

Forresten tak fordi du fik åbnet, som du havde lovet.

Du er slet ikke så hjernedød, som du selv går og tror.

Hvorfor glemte du så at lukke den anden profil ind, som du også langede kraftigt ud efter?

Kontoververden, som ikke havde lyst/kunne deltage i din "hygge-nygge tråd" ?

TAXI

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-02-10 07:28

Og idioten fortsætter sine tåbespørgsmål - nu om valentinsdag. Han mener ikke en skid med spørgsmålet, men skal bare udstille sig selv igen igen igen...og derefter annullerer han spørgsmålet.
TOTALIDIOT

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 07:31

Hvad var det for nogle hjemmestrikkede meddelelser?

"Siden eksisterer ikke
Den side du søger, eksisterer ikke"

Hvad stod der?

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 07:37

Citat
Og idioten fortsætter sine tåbespørgsmål - nu om valentinsdag. Han mener ikke en skid med spørgsmålet, men skal bare udstille sig selv igen igen igen...og derefter annullerer han spørgsmålet.

Jo jeg gør Hr./Fru TOTALIDIOT

For jeg kan ikke huske hvornår Valentine første gang dukkede op i Danmark.

Og jeg annulerer det ikke.

Men vil blackliste alle, som bliver perfide og personlige og lukker gylle ud mod andre brugere -
på samme lave stade som du gør.

På en måde ville jeg nu også hellere "diskuterer" mere seriøse spørgsmål.

Men det er svært på Kandu.dk - For man vil helst en form for uforpligtende "small-talk".

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 07:45

Men hvorfor opretter du ikke en ny "hadetråd" + nogle PM til alle dine venner med indholdet:

"Hvis I tillader jer at svare på BlackPeets (zortos) spørgsmål så skal jeg personligt forfølge jer så I bliver så trætte af Kandu.dk så I løber skrigende væk. For jeg vil bestemme hvad I skal gøre og mene"

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 07:51

Denne Valentine-hilsen var til Krummen & klummen & CreamyGirl & 3773

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 08:01

Citat
blackpik

Er du ikke ret fikseret på dette?

En anden (seriøs) bruger kaldte du listep..

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 08:03

Du skulle nu tage og annulerer denne tråd inden der kommer flere oplysninger om dig, lille ven ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 08:20

Nåh, men du har måske ret:

Spørgsmålet bliver annuleret ...

Hvis der ikke kommer ét eneste svar, naturligvis.

Enten af mig eller af sig selv ...

Tag nu lige og opfør dig ordentigt Krummen.

Det er dig selv som taler om den Taxa - jeg ved det kun fra dig i denne tråd.

Det passer måske ikke?

Er da også lige glad, på en måde.

For jeg kører aldig i taxa (stort set). Og det er ikke fordi jeg ikke har råd.
Men i København vil jeg heller gå og cykle.

Var du taxa chauffør på Nørrebro?

Hvis du altså var tilknyttet Taxa eller Taxi

(Hvad er forskellen ?)

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 08:25

Det er måske dig?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 09-02-10 08:44

Hvor i helvede har du fået den fikse idé fra, at jeg gider ævlesnakke med dig. Du er kun sluppet ind for at man kan se, hvor tåbelig du er og du ryger ud igen lige om lidt. Snak med dig selv, for der er ingen andre, der gider høre på dit komplet tåbelige og ligegyldige crap.

Taxi vedr mig...jo din hjerneblødning...... det nævnte du i en af dine utallige tåbelige spørgejørgen-tråde, men du kan formentlig ikke huske en skid af hvad du selv skriver. Om du vil gå eller cykle eller hvad...hvad rager det dog mig!!! Se nu til at du blir indlagt,så du kan få noget behandling, for hverken du eller dine omgivelser kan være tjent med at du laller rundt som du gør. Du er ulidelig at høre på og en pestilens for Kandu og jo før du skrider jo bedre. Du må finde en anden form for terapi

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 11:15

Klap hesten - Og klap selv i

Jeg har da aldrig spurgt dig om noget med en taxi.

Er lige glad med om du har kørt taxi eller ej.

Men du skriver jo selv om at du ikke vil have "Psykoer" (som dig selv) med op i vognen.

Det er måske underforstået?

At de folk, som efter din mening, er psykopater skal forlade Kandu.dk = Taxa?

Husk da det meste af det vrøvl jeg har spurgt om - for "hyggens skyld".

Men taxa kørsel har jeg nu aldrig spurgt om ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 09-02-10 13:56

Luk mig dog endelig ude af denne ubehagelige tråd.
Jeg ønsker aldrig mere at kommenterer dine spørgsmål, som for det meste går ud på at hidse folk op til had.
Enten mod nogle "fejlfarver" eller mod en "Landsbytosse" (som dig selv).

Du er sq for sølle.

Klag til Kandu.dk over at jeg stadig er her.
Få dem til at smide mig ud.

Faktisk burde andre klage over dig.
Men det gør de jo ikke.
For du er alt for "sød & rar & klog".

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 10-02-10 12:52

Citat
Jeg ønsker aldrig mere at kommenterer dine spørgsmål,(Krummens)

Så lad dog være.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-02-10 15:41

Citat
Så lad dog være.

Det kan han ikke, han er lam i roen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-02-10 16:59

Læs næstsidste linie her http://peecee.dk/upload/view/223784 det stod der den 8-2-10 i hans profil og det har han skrevet mange, mange gange - men det er ligesom en yoyo efterhånden har jeg medlidenhed med ham, han søger hele tiden kontakt herinde ved at oprette spørgsmål hver dag, men jeg har for længe siden besluttet mig ikke at deltage i dem, det er som regel det samme og det samme og noget uinteressant for de fleste, hvilket kan ses ud fra deltagerne

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 11-02-10 17:36

Hej alle mine Fans !

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 11-02-10 18:42

Jeg er da meget ked af at du ikke vil deltage i mine spørgsmål Bent Juul ...

Men det er nu også lidt svært, eftersom du er *Blakket* fordi du aldrig er til nogen hjælp alligevel ...

Men konstant kun kommer med lister på tidligere profiler og hvad jeg ellers har bedrevet af vanvittige ting i tiden løb ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 11-02-10 18:46

[CITATDet kan han ikke, han er lam i roen ][/CITAT]

På trods af det, så kan jeg altså godt lade være med at kommenterer Krummens+dennes øvrige profilers (dem jeg kender til, for der kan jo være andre) absurte spørgsmål.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 11-02-10 19:36

Citat
Hej alle mine Fans !

HØ-HØ, har du alligevel lidt humor
ELLER
Er du bare flabet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-10 19:55

Citat
HØ-HØ, har du alligevel lidt humor
ELLER
Er du bare flabet.

Han er bare flabet, og provokerende...

Håber kandu smider ham på porten...

beklager

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 13-02-10 15:47

Jeg er da aldrig flabet - For jeg ved ikke hvad ordet betyder ...

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 14-02-10 16:09

Citat
Håber kandu smider ham på porten...

Håber du får dit højeste ønske opfyldt Klaudi ...

Ellers må du jo sætte en smæde-kampagne igang - ligesom Krummen ...