/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Mcafee Siteadvisor - Manglende ikoner
Fra : alexteddy
Vist : 326 gange
65 point
Dato : 04-02-10 17:25

Jeg mangler pludselig de ikoner mcafee angiver ud for hver enkelt link i google - explorer. ex. grønt flueben for sikkert site? Som sagt er det opstået pludseligt! Er der nogen derude der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-10 18:02

Et bud ville være at geninstallere Mcafee Siteadvisor...

Kommentar
Fra : alexteddy

Dato : 04-02-10 18:04

Har været dér, og lige lidt hjalp det!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-10 18:33

Afinstallerede du den "gamle" først?

Kommentar
Fra : alexteddy

Dato : 04-02-10 18:40

Ja, jeg installerede min "pakke" fra mcafee påny, og i den forbindelse afinstallerede installationsprogrammet den "gamle" udgave automatisk!

Kommentar
Fra : alexteddy

Dato : 04-02-10 20:54

Sidste nye i min problemstilling er at det umiddelbart er udelukkende i Google, jeg savner ikonerne. Ved andre søgemaskiner (Blackle og Yahoo) er der ingen problemer. Meget mystisk?! Håber der er nogen der kan hjælpe, eftersom Google klart er min foretrukne søgemaskine!

Annuller spørgsmålet
Fra : alexteddy

Dato : 04-02-10 21:36

Fejlen ligger hos google (og mcafee for en manglende opdatering). Hvis man taster google.dk bliver man af uforklarlige årsager redirected til et site der ikke fungerer med siteadvisoren. Men taster man derimod google.com bliver man ligeledes redirected til en dansk udgave af google, forskellen er bare at dette site virker sammen med mcafee's siteadvisor!

Så spørgsmålet er desværre annulleret