/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OpenOffice
Fra : refi
Vist : 735 gange
500 point
Dato : 19-01-10 14:44

Nej det er ikke Word men anden kategori findes jo ikke

Har fået et, sandsynligvis mindre, problem i OO...

Hvergang jeg forsøger at rette tekst "erstatter" den det næste tegn fremfor blot at sætte det ind..

Det gælder også hvis jeg taster mellemrum eller tab HVORFOR nu det

Det har aldrig været et problem så jeg aner ikke hvem og hvad der er "trykket på".....

Jeg kan ikke nogen steder i menu eller andet finde noget der skulle bestemme om man sætter ind eller erstatter - bortset fra "punktet" der kan erstatte alle bestemte fejlbogstaver i et doku....

PS..

Det er en ganske alm .odt-fil....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-01-10 15:01

Tryk 1 gang på "Insert"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 19-01-10 15:03

"Insert" på knappaturet altså

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 15:10

Den var lige i øjet

Der må være smuttet en finger

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 15:10

Tak for svaret Klaudi.

Den SAD.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-01-10 15:30

Velbekommen, ja det sker jo at fingrene ikke altid gør som de skal

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-10 15:48

Brug en blyant eller noget lignende - så du kan nøjes med, at trykke på een tast ad gangen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 16:45

En Tømrerblyant

Mangler et tastatur hvor man blot skal "kigge" på tasterne - hvorefter de står på skærmen...

PS.. er IKKE skeløjet