/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvilket Program er det bedste !!!!
Fra : Scooby_Doo
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 26-04-03 22:11

Hej

Jeg har brug for noget hjælp, jeg har et Cinergy 400 tv kort, Jeg skal have noget software til at optage med, jeg vil have et program der kan optage i Svcd, samt hvor jeg kan indstille kvaliteten.

Hvad kan i anbefale ???

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 26-04-03 22:18
Kommentar
Fra : Scooby_Doo

Dato : 26-04-03 23:08

Jeg har prøvet dette program da det følger med mit tv-kort, men jeg kan ikke optage i svcd dvs. mpg, kun i avi.

Jeg mener det er et meget dårligt program eller er det bare mig der ikke har fået det sat rigtigt op.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 26-04-03 23:31

Prøv Pinacles Studio 8 der har du alt hvad du skal bruge
Mvh OW

Kommentar
Fra : Scooby_Doo

Dato : 27-04-03 09:41

Jeg har prøvet Pinnacle Studio 8

jeg har lyd og billed men når jeg klikker på optag forsvinder lyd og billed og jeg får denne fejlmed. "Capture error" den optager også kun i avi, jeg vil gerne have det i svcd så jeg kan brænde en cd.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-03 10:03

Øhhh! ?
OW har ret, jeg bruger selv Pinacle og det virker fint. Jeg har dog ikke prøvet i SVCD med Nero, da dette kræver et købe plug-in, men hvorfor dog ikke bare brænde i det alm. video format, jeg tror ikke, du kan se den store forsk.
Nero konvertere selv din AVI om, når du vælger at brænde en video skive.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Scooby_Doo

Dato : 27-04-03 10:10

Hej Søren

Jeg må prøve at geninst. Pinnacle og se om det hjælper, så må jeg bare lave avi om til mpeg.

Jeg kan ikke bruge avi i min DVD afspiller, den vil kun bruge mpg og mpeg.

Men er der ikke nogen programmer der kan optage i mpeg ??????? det vil gøre det hele lettere for mig.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 27-04-03 10:25

Der er i øjeblikket visse problemer med pinacles som de forsøger at løse men en beta release 8.7.1 denne release var tilgængelig men er midlertidigt blevet trukket tilbage.
AVI er i virtkeligheden et råfil format som i Pinacle kan styres om til hvad som helst.
Hvis du vil investerer i noget særlig godt så kan jeg anbefale ATI Radeon 9000 Pro prisklasse 1700,00 incl. Pinacles.
Har den på prøvebænken PT, skal du også spille så er 9700 eller 9800 men så er prisen 4000 til 5000.
Mvh OW