/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 7 problemer
Fra : denevigeuheldige
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 13-01-10 22:59

Har lige omformateret min pc og vil geninstallere min nye windows 7. Når jeg taster produktnøglen ind får jeg at vide at den ikke er gyldig. Og det er den!
Har I haft lignende problemer?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-01-10 23:47

Vil det sige, at det er 2. gang du installerer dit Windows 7, og dermed også 2. gang du prøver at registrere den samme produkt-nøgle. Så må den formodentlig blive betragtet, som været brugt!

Hvis det er tilfældet, skal du formodentlig kontakte Microsoft!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-10 00:09

Ring til Microsoft og fortæl du har formateret, så får du en ny kode.

Citat
Kundeservice og support

Telefon
E-mail
Send en e-mail
Åbningstider
Man-fre: 8.30-17.00

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 14-01-10 14:02

fandt ud af at man ikke kan installere et opgraderingsprodukt på en tom harddisk. Der skal ligge et operativsystem i forvejen. Jeg valgte at installere min gamle xp for derefter at installere windows 7 upgrade ovenpå. Det kører fint nu.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 25 point
Dato : 14-01-10 14:54

Det er da herligt du fandt ud af det og at det hele virker.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 15-01-10 00:39

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-01-10 12:49

Selv tak.