/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ny smart bruger - Piet_P_Hein
Fra : IBM760
Vist : 949 gange
30 point
Dato : 12-01-10 23:45

Så har vi fået en ny smart bruger - http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277343 på kandu.
Han har kun været her i få dage, og indtil videre er han kommet med et tip, som jeg tillod mig at kommentere http://www.kandu.dk/tip20631.aspx og på samme måde har brorteil kommet med en lidt negativ kommentar. - Så nu er vi begge 2 blev blacklistet http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=277343

Og til min bedømmelse kommer han med mange kommentarer på tippet, uden at man kan svare ham, og han er selvfølgelig heller ikke interesseret i, at man skriver til ham - PM blokkeret.
Men han ved måske ikke bedre!

Han virker på mange måder, som en dobbelt profil - men lad os nu se!
En spøjs fætter, så lad os se hvordan han eller opfører sig!

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 40 point
Dato : 12-01-10 23:50

Har du ikke luret ham endnu, det er da spam-free alis disken og et par profiler mere

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 12-01-10 23:55

Han er storforbruger af rapidshare, og her er han igang

http://www.kandu.dk/Spg143935.aspx

Han har også lige i en anden tråd sagt at han ikke ville bruge spam-free mere,

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-01-10 00:08

Du har muligvis ret Olesen-50, at det er en af de gamle kendinge.

Men når han kommer med et dårligt tip, og man påpeger unøjagtigheder i det - går han helt amok!
Og samtidigt vil det være billigere, at købe en færdig SSD-harddisk end at bygge hans skrammel,
hvor man ikke engang kan finde en leverandør/priser.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-01-10 00:11

Citat
Men han ved måske ikke bedre!

Muuuuligvis

Citat
En spøjs fætter, så lad os se hvordan han eller opfører sig!

Ja det bliver spændende at følge.
Vi er jo desværre nok IKKE sluppet for de sidste dobbeltprofiler endnu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-01-10 00:19

Mon ikke det blot er Disken ? Det en uskik at skrive negative kommentarer til de der bedømmer tippene, da der ikke er mulighed for at svare.............................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-10 00:24

Jeg gætter også på Disken eller smxxx som han hed da jeg begyndte på Kandu:
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=224944 han har haft næsten lige så mange profiler som spam banditten

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-01-10 00:26

Men så samtidig at blokkere for PM, så jeg ikke kunne skrive yderligere kommentarer ang. de forskellige fejl i hans TIP. Men det ønsker han formodentlig ikke at høre!

Men at de skulle være Disken, det lyder ikke helt sandsynligt - han virkede forholdsvis ædru

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 00:40

Det er ikke Disken... Hans ortografi er helt forskellig fra Diskens

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 00:41

Men derfor kan det jo sagtens være en landsbytosse LOOL

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 01:50

Citat
Så nu er vi begge 2 blev blacklistet

FUCK JER BEGGE
Hvor har du de OPLYSNINGER FRA, MenMiNdRe

Citat
1: Der skal benyttes CF-kort, og ikke SD ram.
2: Hvor er link til en forhandler af adaptor?
3: Umiddelbart er siden gammel (snart 2 år) og priserne der er angivet på CF-kort er også forkert.

Så jeg er bange for, at det er meget nemmere at købe en færdig SSD-harddisk.

Havde du NU______FUCKING og IGEN orket at læse mit TIP
kunne du for fanden selv finde LORTET. = OOOOO/
så derfor, du er blakket, ro og orden, ikke SIEG PIA KÆRSGÅRDEN/ klumme

Havde du bare rettet mig, og kommet med et relavant LINK,
Citat
Mon ikke det blot er Disken ?

fuck KLUMME OG hans

Citat
Har du ikke luret ham endnu, det er da spam-free alis disken og et par profiler mere

GODT MAN kun er i live OG IKKE bor????

TIL EN SKIDE ADRESSE, SOM DU VED NÆRMERE
KUNNE FINDE selv, og have lagt ind på mit SKIDE TIP

SER DU_________SÅ HAVDE JEG RESPEKT FOR dig; men IKKE DET PIS DU FYRER AF.

Citat
Jeg gætter også på Disken eller smxxx som han hed da jeg begyndte på Kandu:

GOD grund TIL alt/ Fuck kan-du
og deres gevinster + jeg blev HACKET af BEERPOX= advarsel til HVEM = JER
Og jeg har BTW_ aldrig modtaget noget fra Kan-du/ eller o.v.n

andre blev? advaret mod både mit personlige LILLE angreb fra OVENNÆVNTE over mail
samt dette fåweuorum, så DONT PISS PÅ _ DA MANN

Citat
Men så samtidig at blokkere for PM, så jeg ikke kunne skrive yderligere kommentarer ang. de forskellige fejl i hans TIP. Men det ønsker han formodentlig ikke at høre!

Ser man DET_ siden hvornår retter du BRUGERTIPS
STADIG ET LINK TIL EN ANDEN SIDE, som du ikke gider bevæge dig NEDOVER

Men du får TEKSTEN her +SÆLGER

http://www.geekstuff4u.com/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=836

Men om du så ORKER/* gider flytte dine fingre
ned til KØB______ HVAD FANDEN RAGER DET DOG MIG

http://www.geekstuff4u.com/2-5-diy-ssd.html

RIGTIGE VENNER

dem skal man lede længe efter, og SLET ikke herinde
Med et par enkelte undtagelser, som ikke er tilstede UNDER der NICK_____mere

fuck dog jer
før i pisser på et godt tip

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 13-01-10 01:52

Kørte en MASSE profriler, da der var tilladt at give 1000 points væk

Ellers 1

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-01-10 02:03

Ok, nu kunne man endelig se, hvem Piet_P-Hein endelig er.
Men kan næste lugte spritdampene, igennem skærmen!

Jeg gider ikke kommentere dine dårlige link's, når du vrøvler så meget!

Og så kan jeg se, at du heller ikke er særlig glad for Krummen's kommentar, siden du også har blacklistet ham - du få ikke mange venner på den måde!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-01-10 02:09

Nu har han virkeligt slået hovedet http://www.kandu.dk/spg143938.aspx -

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 02:37

LOOOOOOL Du havde ret IBM. Piet hein er alligevel disken. Tossen er splitterravende blød i bolden. Ham og hans rådne kat skulle tvangsanbringes og ikke gå løst omkring

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 02:38

Og nøjjjjj hvor er jeg ked af, at jeg er blevet blacklistet snøfffffft

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 02:39

Ajiii nu kan jeg ikke sove for bare grin. Han er sjovere end cirkusrevyen

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-01-10 02:44

Vil det ikke være synd for katten?

- Vi har selv katte, og de virker klogere end Piet_P_Hein og så drikker de ikke stærk spiritus!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 02:53

Jooo måske, men på den anden side, så må den jo osse være temmelig retarderet når den blir' hos ham

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-01-10 02:54

Nå nu har jeg grinet færdig, så CU

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-01-10 10:47

Citat
Med et par enkelte undtagelser, som ikke er tilstede UNDER der NICK_____mere

Der er INGEN tvivl mere

DISKEN DU ER RØBET

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-01-10 23:25

WoW alt er ved det gamle
Som at åbne en bog og opdage at jeg har læst den før.
Det er mere vigtigt at hakke end at sige pænt goddag .

Bonne nuit et des bisous à vous

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 23:29

Hej Natmaden.. dejligt at se dig igen

Man siger ikke velkommen til- til "gamle" brugere, hverken dig eller Disken, men jeg kan da godt gøre en undtagelse

Og sige Velkommen tilbage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 23:31

Hø hø.. Olsen-50 var godt nok hurtig til at se det

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 14-01-10 00:00

Er han helt rask ham Piet_P_Hein, det er vanvittigt det han skriver ?

Han må da have hjælp !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-10 00:15

Dahab... Piet Hein, kan være lige så fornuftig og hjælpsom, som han kan være "ulæselig"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-10 00:43

Tak Nordsted1 :)
Men det blir det nok et kort visit..
Naa... måske blir jeg,
fint sted som et studie i ..
"The dark side of human behave"
Bisous á toi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-10 00:47

Natmaden... Nu hvor du har fundet tilbage, synes jeg lige så godt du kan blive

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 01:17

Nå - nur er Piet_P_Hein http://www.kandu.dk/Spg143938.aspx endelig holdt op med, at snakke med sig selv!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 01:50

Men til gengæld laver han nye indlæg http://www.kandu.dk/spg144060.aspx , hvor han kommer med sit fordrukne
Citat
Skægt nok, gamle brugere der ikke har været her inde i lang tid, VÅGNER OP TIL KRIG
og ufred

Og mig bekendt, har han selv startet krigen, men det har han nok glemt!
Når alkohol kommer ind - går forstanden ud

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 02:32

Nu er det vist gået helt galt for Piet_P_Hein, når han opretter tomme tip:

Citat
# Dato Læst Tip Gruppe
1 17-01-10 3 kan_du og manglende BÅND-salat Handicap
2 17-01-10 1 min er mindre en DIN Lokal historie
3 17-01-10 3 IBM eller bare BMI Skilsmisser
4 17-01-10 5 pis vs lort Samliv
5 17-01-10 4 11 Dykning
6 17-01-10 4 1 Foto

Med blabla-tekster.

Han er snart værre en dobbelt-profilen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 17:29

Nu må det være tid til, at lukke dette spørgsmål - så det ikke går ud over Disken's mentale niveau, som man kan se i dette nye indlæg http://www.kandu.dk/spg144080.aspx.

Godkendelse af svar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 17:30

Tak for svaret Olesen-50.

Vi har vi da også fået opklaret, at min. har 4 profiler på Kandu.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-01-10 20:31

Og ??