/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
2 x 30 års fødselsdag
Fra : stinejh
Vist : 2777 gange
100 point
Dato : 12-01-10 09:21

Er der nogen der har noget TEKST jeg kan bruge til min kærestes om min 2 x 30 års fødselsdag.
Jeg er god til computer, og har allerede designet invitationen, mangler bare tekst
(Vi skal vies inden da, så det må godt være noget kombi)
Det må gerne være noget helt almindeligt som.
I anledningen af....
men jeg har bare brug for nogle ideer, så invitationen kan få mere kød på.

Ting jeg har set og valgt fra er:
- Det der med stævning
- Hotel D'Angleterre var booket
- I henhold til takt og tone
- Fødselsdags ABC
- www.festabc.dk er tygget igennem
- www.123invitation.dk er også tygget igennem - der lånte jeg noget af teksten fra
- Microsoft office er design skabeloner - ikke tekst

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-01-10 09:40
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 12-01-10 19:00

Hej.
Nu skriver du at du er god med pc-hvorfor så ikke sætte det op som en avis forside .???
Kald feks. avisen "Basten huhej tidende " eller noget andet festligt.
Sæt et par billeder af din kæreste og dig på siden. Ja du ved jo selv hvordan en avis side ser ud

Mvh sverola

Kommentar
Fra : stinejh

Dato : 12-01-10 20:53

Sverola >>>
For jeg hr som sagt allerede designet indbydelsen, jeg mangler bare noget tekst