/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Manglende Mail's
Fra : IBM760
Vist : 531 gange
10 point
Dato : 09-01-10 15:51

Det tyder på, at Kandu igen har problemer med at sende Mail's.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-01-10 15:54

Men heldigvis, er det også gået ud over - de mange banner reklamer.
De har også jævnligt problemer - det må hænge sammen med, at månedens gevinst er fjernet!

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 20 point
Dato : 09-01-10 16:23

sidste mail, kom for 16 timer siden. Men i den tråd som jeg deltog i - er der kommet kommentarer sidst kl. 13.29 idag.

Men jeg har først set det nu, da jeg ikke lige fulgte med på mail.

så tak for oplysningen- var også lidt forundret over at der ikke var mail, i betragtning af, at man bliver helt overfyldt i sin indbakke.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-01-10 20:08

Jeg har heller ikke fået mail i flere måneder.
Har sendt en mail 3 gange til KANDU teamet, men nu gider jeg ikke mere. De har dog sendt mig 500 kr.

hawaii7

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-01-10 20:17

Jeg tvivler på, at de læser de mail's man sender til dem.

De er væsentlig hurtige til at slette dobbeltprofiler, end at rette op på Kandu's fejl

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-01-10 21:04

Så burde der komme mail's igen.

Og jeg kan sige, at kandu-teamet umiddelbart også læser mail's til dem - jeg har fået svar fra dem kl. 20.58, hvor de siger, at deres mail-server har været nede det meste af dagen.

Men nu lader det til, at de har fået genstartet den - for nu vælter det ind med mail's!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-01-10 22:16

også lige så cirka. Var væk et par timer og indbakken var fuld - noget af ældre dato (tid), men godt arbejde IBM760

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-01-10 22:28

Ja - måske!
Jeg endte med at skrive 2 gange, og anden gang med kraftig eftrelysning på handling - med det resultat, at jeg fik at vide, at siden var 100% gratis - så vedkommende synes, at mit sprogvalg var lidt hårdt.
Og hvis jeg forventer, at de overvåger siden hele ugen - så må jeg betale for det.

Det tyder på, at Kandu teamet ikke kan tåle kritik.
Så man skal passe på, hvad man kritiserer på siden.
Så måske bliver jeg også blacklistet

PS: De kunne jo startede med værdien af de fjernede præmier.

Godkendelse af svar
Fra : IBM760

Dato : 10-01-10 08:46

Så må vi hellere lukke spørgsmålet.

Tak for svaret smuller54.