/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Ans
Fra : Nordsted1
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 08-01-10 19:25

Vi prøver lige igen

Til andre der muligvis kikker med -- Jeg har igennem meget lang tid, været irriteret over at jeg ikke selv får mail til mine afsluttede spørgsmål... altså når andre skriver videre i mit spørgsmål, efter jeg har lukket det...Ans og jeg vil lige teste om det er blevet rettet

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 08-01-10 19:26

Det er det ikke

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 19:29

Må man komme med en ytring ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-10 19:44

Til oplysning:

Efter at have afsluttet mit radiospørgsmål kom der to Mail - men det var købere til spørgsmålet.
Da min browser lægger enslydende mail sammen fik jeg ikke set hvor mange der købte.
Hvis nogen af køberne skriver i spørgsmålet nu får jeg nok ingen mail.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 19:46

Har du ansøgt om tilladelsese til at skrive her, Eyvind. For det skal man vist ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-10 19:54

Eyvind

Hvis du vil skrive i dit eget spørgsmål, står der så ikke

Eyvind, du har følgende muligheder

"Dette spørgsmål er blevet besvaret, det er stadigvæk muligt at skrive indlæg, og abonnere på nye indlæg, men det vil ikke længere være muligt at modtage point for dine kommentar.

--------------------------------------------------------------------------------
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på nye indlæg til dette spørgsmål.

[ ] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål. "

Og det er jo ikke korrekt, da det er dit eget spørgsmål.

Især dette

Citat
Dette spørgsmål er blevet besvaret, det er stadigvæk muligt at skrive indlæg, og abonnere på nye indlæg, men det vil ikke længere være muligt at modtage point for dine kommentar.

Kandu bør ændre det.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-01-10 19:59

jeg holder min mund

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 20:01

Og nu har Eyvind fået mere end tilladelsese til at deltage .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-10 20:10

Det er da IKKE noget nyt

Det har ALTID været sådan at spørger IKKE får mail i lukkede spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-10 20:11

Citat
Eyvind, du har følgende muligheder

Dette spørgsmål er blevet besvaret, det er stadigvæk muligt at skrive indlæg, og abonnere på nye indlæg, men det vil ikke længere være muligt at modtage point for dine kommentar.

_______________________________________________________________________________

Det der står nedenunder er ikke til mig men til jer- for jeg har jo afsluttet.

Citat
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på nye indlæg til dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-10 20:12

Og jo - feltet ER der - men det har ALDRIG funktioneret.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-10 20:13

refi

Du har ikke ret. I det "gamle" kandu var der mulighed for selv at vælge.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-10 20:14

Nu går jeg over og prøver at aboner i mit spørgsmål.....................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-10 20:15

Og teksten var en anden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-10 20:17

Citat
I det "gamle" kandu

Det må være år 2003

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-01-10 20:19

glæder mig til at se testen

er det nu ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 20:21

Jeg kan altså heller ikke huske, at jeg på noget som helst tidspunkt har fået mail til egne lukkede spørgsmål uanset om jeg havde sat flueben eller ej

Men det vil da være rart om vi kunne få det rettet

Jeg lukker ikke endnu, nu hvor i er gået i fælden, kan i godt snakke videre

Brorteil... mange tak

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-01-10 20:23

Jeg har ikke fået mail, men jeg har heller ikke sat/set nogle fluer

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 20:42

Og nu skal alle ytre sig
ytre sig
Og nu skal alle ytre sig
yyyyytre sig

Jeg håber I kender melodien ? Og jeg driller blot lidt

Hilsen Mm (Og jeg har endelig fået varmen )

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 21:45

Tak for svaret ans, også selv om det ikke var rettet, jeg skriver i din tråd ved lejlighed, så må vi om det er blevet rettet i mellemtiden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 22:41

Og nu fik jeg mails to gange på, at jeg har fået accepteret et svar kors hvor det kører

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-10 10:19

Har du fået mail nu - er det fordi jeg lige har spenderet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-10 23:41

Jow tak for tilskud Eyvind... jeg fik en mail, men det har jeg nu altid fået når nogle har haft spenderbuskerne på