/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
INDLÆG KAN IKKE SES
Fra : J.KROG
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 08-01-10 10:25

JEG HAR ET SPØRGSMÅL STÅENDE ÅBEN, MEN KAN IKKE SE ALLE MINE KOMMENTAR OG MÅSKE ALLE SVARENE.
HVAD SKAL JEG GØRE FOR AT SE DISSE.

TAK

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-01-10 10:28

Kan du læse dette:

http://www.kandu.dk/Spg143436.aspx

?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-10 10:55

Brug linket fra Stouenberg, det er fordi dit spørgsmål er tilbage fra den 30. dec. og er derfor ikke tilgængelig mere på senest 25 og efterfølgende 10 sider.

Du kan altid finde dine spørgsmål ved at trykke på din profil og herefter vælge Historik som her http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=213225

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 11:23

Når du er logget kan du altid se dine egne indlæg, se ovre til venstre under dit profil billede:
Vis din profil
Vis private indlæg
Vis dine indlæg
Vis dine favoritter
Vis abonnementer
Det er "Vis dine indlæg" som du skal klikke på, åbne spørgsmål står øverst