/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
LIVET
Fra : spam-free
Vist : 562 gange
80 point
Dato : 07-01-10 23:42

Hvad bruger DU livet til
men om jeg fatter/ mutter mennesker der har familie
sidder herinde og snakker.

livet er for langt til alt den brok, MEN OP TIL JER SELV

profilen her er OPHØRT pr næste disk-oprydning

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 07-01-10 23:45

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 23:47

Selv om man bor sammen, behøver man jo ikke have samme interesser

Jeg f.eks ser næsten ikke tv, men det kan min bedre halvdel godt li

Ville du stille det samme spørgsmål til folk der så tv??

Citat
profilen her er OPHØRT pr næste disk-oprydning

Hva' hedder du næste gang?? nå skidt pyt,jeg kan sikkert genkende dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 23:49

Nå ja, hvis det skal være på den måde, vil jeg da ikke holde mig tilbage

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-10 23:49

Hvad du fatter, kan falde gennem perforeringen mellem 2 frimærker, men hvis du hoppede op af flasken og pilleglasset, sparkede din kat i røven så den susede ad helvede til, kunne du måske forstå en anelse mere...måske skriver jeg udtrykkeligt. Tror du allerede er så hjerneskadet, at din mentale tilstand er kronisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-01-10 23:56

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 23:56

Ej for hevlede Klumme, hva har katten gjort

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 23:57

Klaudi, så kommer man også hurtigere afsted... hvor stærkt må man så køre på den motorvej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-10 00:00

meeeeget stærkt

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 08-01-10 00:09

Citat
Hvad du fatter, kan falde gennem perforeringen mellem 2 frimærker, men hvis du hoppede op af flasken og pilleglasset, sparkede din kat i røven så den susede ad helvede til, kunne du måske forstå en anelse mere...måske skriver jeg udtrykkeligt

Sikkert derfor jeg sidder OP og ikke ligger og ned og bliver PIST PÅ AF DIN MOR
Citat
Tror du allerede er så hjerneskadet, at din mentale tilstand er kronisk

Hellere være ERKLÆRET = ALDRIG SYG, end (stadig pisse på din MOTHER FUCKER)
Sikker bare dig der IKKE kan huske_ men samler du STADIG PÅ VIRUS`er, til ud-deling til andre herinde`?

ELLER VAR DET EN ANDEN PROFIL
Interesser, HVAD ER DET.
At pisse på mennesker som klumme GØR / klamme eller andet?
Det må da vist gå hen og blevet en LIVSTIL...

Accepteret svar
Fra : Majormajor

Modtaget 90 point
Dato : 08-01-10 00:40

Livet er en svær ting at have med at gøre, og denne tråd er da totalt . Så jeg spørger: What´s Up?
http://www.youtube.com/watch?v=k0l4TofljsU&feature=related

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 00:53

Godkendelse af svar
Fra : spam-free

Dato : 08-01-10 00:54

Tak for svaret Majormajor.
Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii APPY,
I`ll bIIIIII buckkkkkkkkk
[YOUTUBE][http://www.youtube.com/watch?v=rZx33wLUBpI&feature=PlayList&p=979B195B6EFB6C46&playnext=1&playnext_from=PL&index=8/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 08-01-10 00:54

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 08-01-10 00:58
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 08-01-10 01:04

Citat
. hvor stærkt må man så køre på den motorvej

Lige så hurtig som andre kører langsomt MED BLÅ lys på = 60
Et andet spørgsmål en_ GAMMEL
Men IKKE over 350, medmindre man leger 007?
OG/ eller IKKE FÅR ET FLADT DÆK_ bang = kitty kitty bang bang

ALT ER LOVLIGT? bare man ikke bliver snuppet_ for ?
Beviser på bordet_TAK
Min sidste kommentar

Leben sie woll, og ingen fremgang til ( små mennesker!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 01:08

Velbekomme og selv tak, du. Og skide smart med det YouTube. Fandt lige ud af, hvordan den funktion skulle bruges . Og Manfred har altid været Super!

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=143799#1651942 er da godt nok noget værre pis at fyre af . Jeg ønsker sq blot, at vi mensker ku enes .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 01:15

Citat
livet er for langt til alt den brok
Lige til sidst, inden dynen trækkes op over mit mødige korpus: Du må da mene "livet er for KORT til ....?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 22:53

Eller hvad ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 23:02

spam-free får ikke selv mail til sit spørgsmål, når det først er afsluttet

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 09-01-10 00:20

Nåhhrrr nej. Det var jo lige det, der var problemet, som var til debat i en anden tråd . Blot lidt mærkeligt, fordi denne hersens tråd har vist ikke været lukket og åbnet igen .

Ja, jeg ved udmærket godt, at jeg er meget let at gøre . Og måske meget godt, at spam-free ikke kan svare, for jeg forstod ikke en skid af, hvad han/hun skrev om .

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-10 00:28

Næææ ...s'føli fatter du heller ikke, hvad tossen ævler om. Det er der ikke mange som gør. Han er konstant monteret med 2 promille suppleret med 100 mg. Benzodiazepin. Fuldkommen lammet fra øjenbrynene og nedefter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-10 00:29

majormajor, denne tråd vil altid være åben for dig, det var dit svar der blev godkendt

Det er du ikke ene om, ofte skal spam-free have undertekster

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 09-01-10 00:38

Citat
Fuldkommen lammet fra øjenbrynene og nedefter.
Ihhh altså, nu skal vi være søde til hinanden og ikke mere fnidder, som jeg har observeret andre steder. Men, Klumme, du må da vist mene fra øjenbrynene og OP-efter ? Og jeg havde sq helt glemt, at det var "What´s Up?", og lille mig, der var den heldige vinder i denne meget oplysende tråd .

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-10 00:50

Nåå okay...så går lammelsen begge veje. Der er ikke tale om ikke at være sød, men blot nøje konstaterende, sammenholdt med fjogets egne oplysninger under utallige forskellige brugernavne
Men du er jo ret ny herinde, så det ved du jo ikke noget om

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 09-01-10 01:01

Citat
Men du er jo ret ny herinde, så det ved du jo ikke noget om
Heldigogsåvis for det . Og ikke godt at være lammet "all over" . Stakkels s-f . Nu vil jeg så ikke kaste med mere glas, bare fordi jeg selv bor i et stenhus . Amen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-10 01:05

Hmmm troede det gjaldt blyanter og penalhuse