/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"Lås" til ørerstikker i plastik
Fra : TanteAnne
Vist : 718 gange
200 point
Dato : 06-01-10 07:15

Jeg har mange hængeøreringe med bøjle, jeg ved man kan købe sådan nogen plastik "låse" til at sætte på så de ikke falder ud af ørene, men hvad hedder sådan nogen og hvor køber man dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 07:33

Jeg synes nu ikke de øreringe med hængebøjle falder ud, men ellers kan du sikkert købe dem hos guldsmeden/smykkeforretningen

Evt. også i hobbyforretninger

Accepteret svar
Fra : maafrandsen

Modtaget 210 point
Dato : 06-01-10 07:40

hej. jeg tror du kan få dem i forretningen der hedder glitter, så er det jo så bare om der ligger en der hvor du bor men prøv på www.glitter.dk der kan du søge på den by du bor i.

Kommentar
Fra : TanteAnne

Dato : 06-01-10 07:43

Jeg har fundet en net butik hvor de kan købes, tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : TanteAnne

Dato : 06-01-10 07:43

Tak for svaret maafrandsen.