/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
DropDetFis
Fra : Mosebaek
Vist : 738 gange
500 point
Dato : 01-01-10 13:37

DropDetFis.

Du skal da ikke føle dig forfordelt.Især ikke fordi du (som jeg husker det) har været "sød".

Du er jo også ret "ny" her.

Nu kan jeg så "osse",få min point-bunke ned i nærheden af 8000.

Godt nytår til dig.

Mosebaek.

NB. Har vi bulder i kasketten,sådan en 1. januar.

Accepteret svar
Fra : DropDetFis

Modtaget 510 point
Dato : 01-01-10 13:50

Citat
NB. Har vi bulder i kasketten,sådan en 1. januar

Ja, jeg ved jo ikke om der er noget flimmer i din Kasket Karl Kasket, men, indrømmet, den var lidt høj i går, på grund af for meget kogesprit, så jeg har en konstant buldren i kasketten nu her 1. Januar 2010, men jeg arbejder på sagen, og håber seriøst det er overstået i morgen, forhåbentlig.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-01-10 14:06

Tak for svaret DropDetFis.

Akja,nu må jeg saftsuseme ud igen at rydde sne,i indkørsel.
Jeg har allerede fået nok af vinteren.
Så hellere slå græsplæne,og høre solsorte sang.

VH. Mosebaek.

NB.:Jeg har et problem med stjernene.Ikke dem på himlen. Men Kandu-stjerner.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 15:01

Det er spildte point mosebaek, hans profil bliver slettet af Kandu i næste uge.