/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen!
Fra : heller22
Vist : 708 gange
50 point
Dato : 01-01-10 00:34

God sen aften.

Velkommen til alle i 2010 og .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 00:42

I lige måde

rart at du er banen igen- sys lige du har været lidt tavs- men det kan jo være jeg har været i andre tråde.

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 00:48

ups. har du ikke byttet om på dine kategorier ?
var det ikk´cathcart her ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 01:19

Hej Chris

Og rigtig godt nytår til dig. Nu har vi fundet ud af at du har 2 profiler.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-01-10 02:25

Godt nytår herfra osse!

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 01-01-10 02:47

Hej Sir Chris

Tak og velkommen selv til 2010.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-01-10 03:10

Hej Granner

Citat
Nu har vi fundet ud af at du har 2 profiler.
Jow da, og det har jeg aldrig lagt skjul på, og det har da været en offentlig hemmelighed i ca. 4 måneder, og det var først for en uge siden, at det pludselig blev et problem . Men jeg har da det lønlige håb, at vi alle kan komme overens i dette nye år .

Og Smuller.
Citat
ups. har du ikke byttet om på dine kategorier ?
Det er da kun 7-ende gang, det kikser for mig. Måske allerede .

Mvh Chris

Og en foreløbig tak til I andre indlægs-kastere også .

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-01-10 06:40

Tak i lige måde.

hawaii7

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 09:41

Et godt nytår til alle i denne tråd!

Ingen specielt nævnt, og altså ingen glemt!

Håber jeg på en eller anden facon kan stille spørgsmål lige som I andre.

Selv om jeg jo er en SuperNar.

Nu har jeg lige stillet et om hvorfor Super Points er så vigtige.

Ikke for at være PROVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men helt seriøst.

Hvad skal man med de points?

witzen

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 10:35

Har droppet spørgsmålet om SuperPoints

Er stadig interesseret i at vide det, men det vedkommer jo ikke mig, egentlig.

Vil ikke gernere nogen mere, i hvert fald.

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 10:38

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 10:42

Jeg vil holde mig på måtten, og ikke danse så meget rundt mere på Kandu.dk, som jeg har gjort !

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 01-01-10 11:38

Er det ham chris fra sjokoladefabrikken?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-01-10 11:58

Citat
Ikke for at være PROVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men helt seriøst.

Hvad skal man med de points?

witzen

Jeg vil holde mig på måtten, og ikke danse så meget rundt mere på Kandu.dk, som jeg har gjort !

Burde disse indlæg ikke have været placeret under vittigheder?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 01-01-10 12:29

tak i lige måde og godt nytår til alle

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 12:46

Citat
Burde disse indlæg ikke have været placeret under vittigheder?

Jo sikkert, for der er jo noget ved de points, som ikke opnås ved hjælp af rigtig gode svar og fin hjælp, som er en vittighed i sig selv ...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 12:57

witzen

Ved du hvad, nyd du er her for i næste uge er du her ikke mere. Jeg ved ikke hvorfor du har behov for alle de profiler, men jeg troede dig og mig havde en aftale om det.

Godt nytår

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-01-10 13:33

"men jeg troede dig og mig havde en aftale om det"

Jamen kæreste granner01, det vil da være det samme som at tro på julemanden

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 14:04

granner01, ja du er jo en engel, og må have direkte forbindelse til Kandu.dk Gud, så jeg tror naturligvis på at det er sidste uge jeg er her på Kandu.dk, og at alle mine spørsgmål bliver slettet.

Det gør nu heller ikke noget, da det for det meste er belastende ting, som både jeg selv har skrevet - men ISÆR Krummen, som alligevel må føle sig lidt flov (og dog ... sikkert ikke!) over den, skal vi kalde det, noble og sobre adfærd vedkommende har.

Det ville jeg selv nødigt have stående sort på hvidt !

Og nu når jeg alligevel er her, så jan jeg jo lige så godt fortsætte lidt endnu...

Men du skal altså ikke tro, at jeg kun er u-seriøs.

Jeg er i øvrigt ikke ude på at blive populær.

witzen

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 01-01-10 15:05

Jørn

Du skriver pænt og sobert nu, men hvorfor har du behov for alle de forskellige profiler. Det er jo dem der driver os til vanvid, når vi ikke ved hvem personen bag er. Du har brugt 6-8 forskellige profilnavne her i julen.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-01-10 15:08

Halløjsa.

Denne tråd er bare en "Vær velkommen Herrens år" og ikke en diskusionsklub for witzen

Mvh Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 15:18

Undskyld Chris

Det er nok håbløst at rette ham ind.

Godt nytår igen

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-01-10 17:21

Hej Granner .

Helt OK, du. Jeg syntes bare, at witzen fyldte for meget .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 22:20

Chris

Du har ret, han fylder alt for meget med alle de profiler han laver.

mvh Helle

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-01-10 00:44

God meget sen aften Helle.

Det har vi så sandelig ret i. Og da han helt sikkert har afholdt andre fra at skrive flere indlæg i denne tråd , vil jeg bare lukke ned nu.

Ha det nu godt, og vi ses nok igen .

Mvh Chris .

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 02-01-10 00:48

Tak for svaret granner01.

Og som du skriver, er vi blevet drevet til af Jørn. Det er bare så tragisk, at han ikke selv kan indse det .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-01-10 00:49

Citat
ham chris fra sjokoladefabrikken?
???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-10 13:21

Selv tak Chris. Og endnu en gang godt nytår.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-01-10 21:23

Hej til alle.

Og hvordan er den snart forløbne nye måned så forløbet for Kanduerne ?

Mvh Chris