/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows ME
Fra : PGaard
Vist : 404 gange
20 point
Dato : 25-04-03 17:09

Hej derude

Har lige et enkelt spørgsmål til Windows ME først.
Skulle lige ordne min søsters computer, formatterede den og installerede Windows ME.. Ryddede lidt op og fik lagt lidt andre små programmer ind på den..
Men hun har to børn, som bare ikke kan holde fingrene væk og som bare skal pille ved alt der ligger på skrivebordet..

Hvordan er det nu lige jeg fjerner ikonerne Netværkssteder og Denne Computer fra skrivebordet ??

Mvh. Palle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-04-03 17:17

Jeg ved ikke om jeg har givet dig dette link før men der er måske noget du kan bruge> http://www.microsoft.com/windowsME/using/tips

Manse9933

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 25-04-03 17:25

Hej Manse9933

Jo jeg har fået det og kiggede lidt på det.. Tak for det i øvrigt :0)
Men kunne umiddelbart ikke finde noget brugbart derinde...

Såååå håber lige der kommer en Viis m/k forbi herinde ! *S*

Palle

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 30 point
Dato : 25-04-03 17:29

Hej Palle!

Se efterfølgende - det må være et program for dig!

Er kopieret fra: http://www.kandu.dk/dk/spg/10771

[citat]

Fra : Bjarne_H Dato : 31-01-03 03:13

Hej igen Rellom!

Så lykkedes det! måtte lige sende det igen, da Kandu lige pludselig var nede; men havde det helvis i en notesblok!

Programmet hedder Iconoid og er freeware kan downloades via:

http://www.tucows.com/system/preview/234354.html

Her er hvad der stod om det:
Citat:
Hide and show desktop icons dynamically, change text colors, remove the text backgrounds, save and restore icon positions, and quickly hide windows.

Jeg har afprøvet det i Windows XP og det virker fint, meld lige tilbage om det virker i Windows ME hvad jeg mener det gør, da Windows ME også var nævnt.

God fornøjelse!

Mvh
Bjarne

Fra : Rellom Dato : 31-01-03 19:26

Hej Bjarne

Det var lige præcis det program, jeg søgte.
Tusind tak skal du ha´!
Det kører perfekt i Windows ME.

De bedste hilsner
Rellom

[/code]

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : technet

Dato : 25-04-03 17:31
Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 28-04-03 12:00

Hej alle sammen

Til alle jer der kom med gode råd, vil jeg sige mange tak..
Technet >> Kunne dog ikke få dit råd til at fungere helt desværre..
Manse9933 >> Desværre var det heller ikke lige det jeg kiggede efter..
Bjarne_H >> Det var jo lige det jeg kiggede efter..tak for tippet.. *S*

Ha en dejlig dag alle sammen..

mvh. Palle

Godkendelse af svar
Fra : PGaard

Dato : 28-04-03 12:01

Tak for svaret Bjarne_H.

Det var jo lige det jeg kiggede efter..
Tak for hjælpen Bjarne_H

Ha en dejlig dag.
mvh. Palle

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-04-03 12:28

Selv tak

Mvh
Bjarne