/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
hva kan jeg uddanne mig til
Fra : benles44
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 22-12-09 22:42

jeg håber at der er nogen her der ku komme med nogle gode ideer da jeg er lidt på herrens mark..jeg har arbejdet indenfor det grønne område siden 1990, de seneste år 8 år som gartnermedhjælper på et sygehus, og her de sidste 7 år har jeg et job som ejendomsass. i et boligselskab..
jeg er en kvinde på 46 år, og er ufaglært så hvor går man hen og finder et job, jeg tænker på om jeg ku uddanne mig i en gren indenfor det grønne område....????

det skal dog ikk være anlægsgartner som jeg havde en drøm om da jeg var yngre, det har jeg ikk fysik til mere..

udover at arbejde i det grønne, så er jeg osse kreativ og laver deko. m.m.

så er der nogen der kan komme med en ide tar jeg imod med kyshånd....

Kommentar
Fra : Zofie

Dato : 22-12-09 23:14

Prøv at tjekke ju.dk

Kommentar
Fra : weld

Dato : 22-12-09 23:17

Eller ug.dk
Prøv at gå ind under "jobkompasset" og vælg det område du er interesseret i.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-12-09 10:13

Blomsterhandler måske?

Kommentar
Fra : benles44

Dato : 23-12-09 12:04

oka jeg prøver og kikke på forslagene og vender tilbage

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-12-09 12:18

Blomster dekoratør/ blomster binder

Kommentar
Fra : benles44

Dato : 23-12-09 12:26

ja det har jeg faktisk osse tænkt en smule over