/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
norton kan ikke åbne ofir
Fra : asbjoren
Vist : 1229 gange
50 point
Dato : 25-04-03 06:48

jeg har installret norton internet security med virus scan og firewall, men kan nu ikke komme ind på på min mail på ofir, nogen der hvad der er galt har ikke blokeret nået

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-04-03 12:57

Hvis du ikke har blokeret noget, må det bero på en tilfældighed, at du ikke kan komme ind på din mail på Ofir, netop som du har installeret Norton Security.
Så jeg synes lige du skal tjekke, om Ofir Mail rent faktisk er nede.
Og hvis ikke - ja, så må du nødvendigvis have blokeret noget alligevel.
Om ikke andet kan du geninstallere Norton Security og se, om det hjælper.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-04-03 19:02

Ja eller osse prøve at slå norton security fra for at se om det er det? Lidt lige som at køre Internet explorer med alt for høj sikkerhed. Der er ikke ret mange sider du så kan komme ind på

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 26-04-03 15:50

jeg har prøvet at af installere Norton Security, også kunne jeg komme ind på min ofir mail, men lige så snart den var geninstallere, kunne jeg ikke komme ind på ofir igen ????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-04-03 19:44

Nu er det et stykke tid siden jeg har prøvet norton security. Der må være forskellige indstillinger til sikkerheds niveau under options eller preferences. Prøv at experimentere lidt med indstillingerne et trin af gangen gående fra ingen sikkerhed mod fuld sikkerhed. Når du ikke længere kan komme ind på ofir har du fundet "synderen" Personlig synes jeg at norton security er lidt af et overkill på ens hjemme pc, men det er jo smag og behag om man vil have ti låse på sin "dør" i stedet for en ordentlig

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 27-04-03 06:47

til tedd
det hjælper ikke selv om den står på lav kan jeg ikke komme ind på for

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-03 13:20

Ofir har en FAQ omkring mail du kan osse skrive til dem . Umiddelbart kunne jeg ikke se noget om norton security hos ofir men der var en ting der var interessant, nemlig at ofir bruger cookies. Jeg vil tro at hvis du tillader cookies under norton security eller norton antivirus, så virker det! *S*

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 27-04-03 17:21

Jeg har fundet fejlen.
jeg skulle tillade annonce reklamer...da ofir jo har mange af disse. Hmm...
Men det har ikke hjulpet på en jubii side jeg også bruger.
"Find dine klassekammerater"
Der kunne jeg før brugen af norton skrive i gamle venners skolebøger, nu kan jeg ikke.
HAR tjekket siden, da jeg afins. norton og da virkede den. Meget underligt.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 27-04-03 17:46

Jubii bruger sandsynligvis osse cookies! Problemet er jo dine norton indstillinger, der må være både script og cookies indstillinger i denne. Så længe du bruger norton vil du opleve mange fejl som disse, da det kan være en helt videnskab at indstille norton. Eller osse er det din firewall der skal justeres til at åbne visse porte. Personligt mener jeg at på en hjemme computer er det kun vigtigt at have et godt opdateret virusprogram indstalleret, da det opfanger de fleste vira og trojans og skadelige scripts før de bliver indstalleret eller udført. Hvis man så har været så fornuftig at oprette nogle antivirus opstarts disketter og husket at skrivebeskytte disse er man ikke helt på herrens mark vis det værste skulle ske. Men godt du fandt ud af det første problem

Godkendelse af svar
Fra : asbjoren

Dato : 27-04-03 18:00

Tak for svaret tedd.