/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Mathilde Danielsen fra Sverige
Fra : Nagel-Fryland
Vist : 644 gange
20 point
Dato : 20-12-09 16:44

Hej jeg leder efter en Mathilde Danielsdatter fra Sverige. Da hun den 2 november 1879 bliver gift med Niels Jensen i Magleby kirke, står der at hun er fra Småland i Sverige. Hun er født den 23 december 1857 og dør den 30 August 1915 i Magleby sogn. Jeg ville gerne have at vide hvem hendes forældre er, hvor hun er født og meget gerne kirkebogen hvor i har fundet det. Jeg ved ikke om hun er blevet konfirmeret i Sverige eller i Danmark.

På forhånd mange tak ! ;D ;D ;D

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-12-09 18:12
Kommentar
Fra : Nagel-Fryland

Dato : 20-12-09 19:20

Der har jeg allerede været inde og der intet der matcher ! ;D jeg ved snart ikke hvor jeg skal finde hende !

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-12-09 19:35

Mormonerne har kun:

1. Mathilda Danielsdotter - International Genealogical Index / SW
Gender: Female Birth: 24 DEC 1857 Frankanas, Almundseryd, Kronoberg, Sweden

2. Matilda Eva DANIELSON - International Genealogical Index / SW
Gender: Female Birth: < 1857> <Smaland, , , Sweden>

3. Mathilda Danielsdotter - Pedigree Resource File
Gender: F Birth/Christening: 24 Dec 1857 Frankanas,Almundsryd,Kronoberg,Swdn

4. Matilda Danielsdotter - Pedigree Resource File
Gender: F Birth/Christening: 20 Jan 1857 Seglora,Älvsborg,Sweden

5. Mathilda Danielsdotter - Pedigree Resource File
Gender: F Birth/Christening: 7 Nov 1857 Sörbo,Söderbärke,Kopparberg,Sverige

6. Mathilda DANIELSDOTTER - Vital Records Index / SW
Gender: F Birth/Christening: 07 Nov 1857 Soderbarke, Kopparberg, Sweden

Nogle er jo tæt på...

Kommentar
Fra : Nagel-Fryland

Dato : 20-12-09 21:11

Ja det kunne godt være hende der var født den 24... tusind tak !

Kommentar
Fra : Nagel-Fryland

Dato : 20-12-09 21:12

Men hun skal være født i Småland efter hvad jeg kan læse... ;D