/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
My movies!
Fra : MuGG3K
Vist : 560 gange
70 point
Dato : 11-12-09 15:16

Hej jeg er ikke sikker på at det er denne katagori men jeg spørg nu alligevel.

Jeg har downloadet programmet my movies 3 og prøver nu at få det til at virke men jeg har nogle problemer.

1) når jeg prøver få rippet dvden ned på min computer stopper den efter 800mb ? nogen der har prøvet dette program før og har en ide hvad det kan være ?
2) Findes der måske andre programmer der minder om dette?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-09 16:00

Citat
stopper den efter 800mb

Den er sat op til CD og ikke DVD

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 12-12-09 11:26

Nej desvære :( det er ikke det der er problemet

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 12-12-09 11:29

Det kunne også være en hjælp hvis der var nogen der kunne nogle andre programmer der kan rippe en dvd ned på harddisken :)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 12-12-09 11:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-09 11:36
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-09 11:41

mon ikke dit problem ligger her

Citat
Due to legality in several countries, My Movies do not backup copy protected DVD, HD-DVD or Blu-ray titles. Users in countries that allow circumventing CSS and AACS copy protections when backing up their movies can install SlySoft AnyDVD HD to remove these copy protections at driver level.

Godkendelse af svar
Fra : MuGG3K

Dato : 17-01-10 19:51

Tak for svaret refi.