/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Søger Brætspil
Fra : Desimule
Vist : 641 gange
350 point
Dato : 11-12-09 12:08

Jeg søger et brætspil til børn. Det eneste jeg ved, er at man slår med en terning og alt efter antal øjne, skal man tage et kort, som er et billede/tegning af en del af en menneskekrop. Så skal man samle sine kort til en hel person (tror jeg). Nogen der ved, hvad det hedder?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 11-12-09 12:16

Ikke som du beskriver,men har noget med kroppen at gøre

http://plus.politiken.dk/ANDRE_VARER/Spil/AntiVirus(3807).aspx

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 11-12-09 13:09

Jeg kan godt se nu, at det var det forkerte spil, men jeg kan nu heller ikke finde det du skriver om'''

Jeg ville ringe til en børnehave og spørge om de kender navnet på spillet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-09 13:28

Hej med dig.
Kan det være dette ??
Lær om kroppen ??
http://www.billigespil.dk/shop/laer-om-kroppen-3497p.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 13:46

Nææ Piaskov, det kan ikke være det, for det er til pc

Desimule, hvor har du hørt om det spil?? der findes spil til børn der har specielle behov for stimulering/udvikling, så det behøver ikke være et spil man lige kan finde (jeg kan i hverttilfælde ikke finde det)

Som Olesen-50 skriver, så prøv at kontakte børnehavne eller hvor de børn nu har prøvet spillet

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 11-12-09 15:46

Tak for jeres interesse. Det er en dreng på 7 år, der ønsker sig det spil. Det er et han har spillet hos en kammerat (som jeg ikke kender).

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-12-09 16:02

Citat
Det er en dreng på 7 år, der ønsker sig det spil.

Er det et spil på/til PC eller ???

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 11-12-09 16:08

Mig bekendt findes der ikke brætspil til PC

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 16:15

Citat
Mig bekendt findes der ikke brætspil til PC

Tjooo ... skak, ludo, og såårn

Men jeg gik ud fra, at det var sådan mere manuelt spil, men prøv at spørge drengen, det kan jo være der er noget vi har misforstået og det er til pc??

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 11-12-09 19:50

Husker godt det spil fra min skoletid...men kan desværre ikke huske hvad det hedder.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 11-12-09 20:06

åhh, rammstine33.......kom nu.....læg hovedet i blød.

Måske kan du beskrive det nærmere, så der er andre der kan genkende det? Du skal nok blive belønnet for det.

Accepteret svar
Fra : rammstine33

Modtaget 350 point
Dato : 11-12-09 20:08

http://www.legehuset.dk/?num=04005556213658&uh=11714

Tjek lige denne link. Spillet du søger hedder Mix-Max. Desværre har de steder jeg kigget på ikke haft varen på lager. Men det burde jo findes i legetøjsbutikker. Held og lykke!

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 11-12-09 20:14

Hvis det nu altså var det spil du søgte Desimule

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 11-12-09 20:19

http://www.spel-landet.se/product.asp?product=1594

Her er en svensk side hvor de har spiller på lager!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 20:23

Jeg har ikke kunne finde det som nyt i DK

Men et nyt i Sverige

http://www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=7275&code=prisjakt&ref=prisjakt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 20:24

Hov Rammstine, du havde lagt et link, det så jeg først bagefter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 20:25

Desimule, så må du lige tjekke fragtpriserne på de link

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 11-12-09 20:26

Helt i orden Nordsted1.....vi er jo alle sammen her for at hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 20:27

Det ser ud til at alle disse svenske firmaer har spillet - men sikke en prisforskel, men måske
den bliver udlignet, når man kikker på fragtpriser

Ellos i Sverige har den også... har vi ikke en Ellos i DK

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=356618

Godkendelse af svar
Fra : Desimule

Dato : 11-12-09 20:33

Tak for svaret rammstine33.

Det er helt sikkert det jeg søger.

Også tak til jer andre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 20:35

Selv tak, håber gaven bringer lykke... godt du lige kikkede forbi rammstine33 --- ih altså jeg er hele tiden ved at skrive rammstein---- så mysteriet kunne blive opklaret

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 11-12-09 20:36

Så lidt Desimule...fedt at kunne hjælpe. Første gang jeg modtager point

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 20:42

Rammstine33.... jeg så lige i din profil, jeg troede du var en helt ny bruger, men det var du jo ikke

Du får ikke nogle point så længe du er alm. medlem... du skal ændre dig til superbruger.Hvis du har lyst til at blive superbruger, så kik ovre i venstre siden af skærmen -brugerservice - kom godt i gang

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 11-12-09 20:51

nåh...må kigge på det der med superbruger. Går lidt i perioder om jeg er på denne side eller ej. Men den er rigtig god for det er næsten altid nogen der kender svaret på de spørgsmål man har. Tak for info Nordsted