/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
min fætter
Fra : brorteil
Vist : 577 gange
10 point
Dato : 10-12-09 19:51

Min fætter, fætterteil forsøger med de nye medlemsregler.
Men nej, dvs jo, en sms kommer, IKKE en mail til hans aol mailkonto.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-09 20:13

Fint

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 20:16

hm, den må jeg lige tænke over,
god eller ond mening ?

Vender tilbage når tankearbejdet er på plads.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 20:39

Åååh nej dog,har du også en fætter, sys en bror må være rigeligt

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 20:53

Ja da, 12 fætre og 27 kusiner.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 20:55

Måske kan vi få en familiekonto

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 20:56

Gisp

Du behøver altså ikke introdukserer dem alle for kandu

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 20:59

Vi kunne oprette en kategori, familien teil´s brevkasse.
og holde alt bøvl der, det må jo være befriende for alle.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 21:01

Se, det syntes jeg er en god idé, så ved man også hvor man har dig - og din familie -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-09 21:17

Gisp Teil
Har du fundet nye familiemedlemmer?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 21:19

fundet ? de har altid været her.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 21:21

38 mostre og onkler kommer til jul

Håber ikke nogle kandutter bor i nærheden, for her bliver fest.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-09 21:36

Jeg har en faster og en moster, en søster og en del kusiner og fætre. Men ingen af den ser jeg til jul. Der kommer mine børn og børnebørn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-09 21:44

Så tror jeg også på julemanden -selv om klumme (den lyseslukker) siger han ikke findes

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 10-12-09 22:55

Citat
Måske kan vi få en familiekonto

ÅÅÅÅÅÅHHHHH hold kæft brorteil, hvor jeg grinede.Du er en (når det altså passer dig)
Du skal have et "Glædeligt jul"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-09 23:48

Jeg ved julemanden lever, han kommer hver juleaften til mig med en gave. Og på den står der fra min bedste ven. Det kan da kun være julemanden.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-12-09 10:41

- lukker du så øjnene når du pakker den ind Granner?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 11-12-09 12:07

Tak Asbjørn i lige måde.

Men fætter min får ingen mail, et halvt password hjælper ikke meget.

Vil nogen ha et sms password ? 8DtE

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-09 12:26

Julemanden kommer med resten af koden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-12-09 13:09

Jeg pakker gaven ind i mørke.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-12-09 14:48

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 21:06

Citat
Julemanden kommer med resten af koden

Fætter opgiver at sende en mail til AOL magter de ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 21:13

AOL????????????? du snakker et sprog jeg ikke forstå, men jeg sys det er en god ide, at fætter dropper at komme på kandu.. vi har rigeligt af dine familiemedlemmer i forvejen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 21:52

AOL = America On Line

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 21:53
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 22:03

Så må fætter få sig en hotmail konto...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 22:09

Gmail til fætterG
ok det vil jeg forslå ham.
og vi vader i sne, som i gamle dage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-09 22:19

Vi har haft meget sne her, men lige nu regner det, så sneen er smeltet

DMI truer med at det bliver frostvejr senere, så hvis den mængde regn der kommer nu, senere bliver til samme mængde sne... så kommer der meget

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 22:55

Juhuu så dejligt at tænke på.

Lad det sne lad set storme m.m. jeg bliver under dynen til vejret passer mig.

Sådan er det at være sin egen direktør.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 10:14

Citat
Juhuu så dejligt at tænke på.

Lad det sne lad set storme m.m. jeg bliver under dynen til vejret passer mig.

Sådan er det at være sin egen direktør.

Sludder med dig brorteil; du kan simpelt hen ikke nære dig, og skal absolut op for at se om der er nyt på Kandu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 10:16

Her har sneen væltet ned i flere timer,

Nu syntes jeg altså ikke det er smukt mere, et lille drys kan være ok, men dette er altså for meget

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 12:26

Citat
Her har sneen væltet ned i flere timer,

Nu syntes jeg altså ikke det er smukt mere, et lille drys kan være ok, men dette er altså for meget

Enig Nordsted1, nu kan det være nok. Har lige været ude for at handle, så alle beredskabslagre er fyldt op - for hvis dette bliver ved, så sner vi da inde.
Nu håber jeg da bare at alle klimaaktivister der går imod global opvarmning har fået deres lyst styret - et par kolde fingre og tæer der vil sikkert gøre godt.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 12:30

Citat
Enig Nordsted1

Glemte lige at spørge om brorteil måske har prøvet at kikke ud under dynen.
I mit næste liv vil jeg også være "direktør i eget liv"

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-12-09 14:12

Citat
Sludder med dig brorteil; du kan simpelt hen ikke nære dig, og skal absolut op for at se om der er nyt på Kandu.

Jeg skal IKKE ud på vejene, komme forsent til arbejde p.g.a. sne og is.

Jeg er herre på mit eget gods.

Iiih hvor dejligt.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 14:38

Citat
Jeg er herre på mit eget gods.

Jeg er oprigtig skidemisundelig - ØV
men på dine vegne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-09 14:43

Citat
Nu håber jeg da bare at alle klimaaktivister der går imod global opvarmning har fået deres lyst styret - et par kolde fingre og tæer der vil sikkert gøre godt.

Nu skal de ind og varme sig på Christiania... hvordan mon det så udarter sig..... de siger de er yderst tilfredse med demonstrationen idag--- de var da helt til grin, specielt dem på luftmadrasserne

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 14:51

Citat
Nu skal de ind og varme sig på Christiania...

Ja, og et par stykker fik da også varmet ørerne. Det må have gjort godt

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 16-12-09 21:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål