/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
forslag til ændringer
Fra : smuller54
Vist : 551 gange
20 point
Dato : 09-12-09 17:30

Hvordan stiller man forslag til ændringer i kandu.dk og hvordan kommer man i kontakt med teamet ?

Jeg har brug for at der bliver ændret i det enkelte kategorier, så eks. Hus og Have kunne blive mere noget med at en kategori, handler om indendørs hus, og en anden kategori, som eks. kunne være have og blomster mv.

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 09-12-09 17:33

Skriv til Teamet - Det sker der jo ikke noget ved - gentager det sker der jo ikke noget ved - dentager det sker der jo ikke noget ved ...

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 09-12-09 17:34

Godt tip forresten du dér kom med lige før !

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 09-12-09 17:41

Lyder fint og flot ...

http://www.kandu.dk/contact.aspx

Passer desværre bare ikke ...

Men du kan da prøve alligevel ...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-12-09 18:12

Jamen jeg kan ikke skrive til teamet vedr. dette, så vidt jeg kan se. Men der er nogen her, der har gjort det og hvordan så ?

Hvis man skal skrive er det jo noget med funktionen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-09 18:43

I venstre side her på Kandu er der en firkant hvor der står Brugerservice, det er her du trykker på seneste indlæg. Nederst i den firkant er der en der hedder kontakt kandu.dk. Du skal ind på den.

Jeg har prøvet at skrive forslag til Kandu og jeg har fået svar. Så prøv.

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 09-12-09 18:46

Held og lykke så - Jeg har skrevet ca. 15 gange i tidens løb om forskellige ting til dette "Team" og aldrig fået et svar !

Og det var FØR jeg blev sådan en grusom "Spammer" - Ja, jeg var faktisk slet ikke medlem af Kandu.dk i starten !

Men havde nogle spørgsmål om Kandu.dk ...

Som jeg i øvrigt syntes var et spændende sted - for lææænge siden.

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 09-12-09 18:47

Men granner01 er en fin kandu.dk bruger !

100 % ærligt sagt, og jeg undskylder hvis du har følt dig generet af mig og mit pjat !

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-12-09 19:23

Nu har jeg skrevet, så må vi se, om der kommer svar

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 09-12-09 20:37

Det gør det jo sikkert

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:47

Er der andre som har brug for en underkategori af hus og have end mig ??

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 20 point
Dato : 10-12-09 19:52

næh

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 19:56

Tak for svaret brorteil.

Du har sgu´nok ret, det var en enlig svale

mvh. Smuller54

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-09 19:57

Jeg synes det er rigeligt med "Hus og have" og "Andet hus og have"

Der har da ikke tidligere været problemer med at finde ud af hvad spørgeren ville vide og det uanset og det var inde eller ude.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-12-09 20:00

KUnne bare godt have tænkt mig, når jeg søger, at jeg kunne søge mere konkret, det var bare det.
Eks. hvis jeg vil søge på haven og planter osv, at jeg ikke skulle gennem alt det andet.

mvh Smuller 54

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-12-09 21:18

Enig smuller54 en havekategori og en huskategori er nok ikke så dumt.